ماجرای عجیب دعوای یک روحانی بوکسور با 9 نفر

به تازگی، خبری مبنی بر ماجرای عجیب دعوای یک روحانی بوکسور یا 9 نفر در فضای مجازی به انتشار رسیده که بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، ویدئویی جذاب از حجت الاسلام بی‌آزار تهرانی در گفتگویی در صدا و سیما به انتشار رسید که او خاطره‌ای از دعوای با 9 فرد دیگر را تعریف می‌کند. او در این برنامه می‌گوید که همه را زمین زدم.

ماجرای عجیب دعوای یک روحانی بوکسور با 9 نفر

ماجرای دعوای روحانی بوکسور

مجری از او در این مصاحبه سوال می‌پرسد که دعوایی بودید؟ او در جواب می‌گوید:

‌‌دعوایی نه به آن معنا، اما یک بار در مدرسه، یک بچه‌ای را اذیت کردند و من با درگیری با آن‌ها، تقریباً با 9 نفر درگیر شدم و هر 9 تاشون را انداختم. هیچوقت به ناحق کسی را نزدم و اینطور نبود که به کسی گیر بدهم؛ اما اگر می‌دیدم کسی را دارند اذیت می‌کردند، سفت وایمیستادم.

مجری در ادامه پرسید:

دیدید اکثر دعواها با چشم تو چشم شروع می‌شود؟ تا به حال این نوع دعوا داشتید؟

او در پاسخ به این سوال گفت:

اصلا اینگونه نبود که دعوا زیاد بکنم و آن دعوا هم سر این بود که آن بچه مظلوم واقع شد.

ماجرای عجیب دعوای یک روحانی بوکسور
علت دعوا کردن روحانی با 9 نفر

علت دعوا کردن روحانی با 9 نفر

در ادامه می‌توانید ویدیوی ماجرای قرار دعوای روحانی را ببینید:

حجت الاسلام احسان بی‌ آزار تهرانی روحانی و مدرس دانشگاه می‌باشد. احسان بی آزار، متولد تهران در سال ۱۳۵۷ در تهران است و هم اکنون تولیت امامزاده صالح تهران را بر عهده دارد. ا همچنین او در دوران نوجوانی بوکسور بوده و سپس وارد حوزه علمیه شده است.

حجت الاسلام احسان بی‌ آزار، پیش از رفتن به رشته طلبگی و روحانیت، به صورت حرفه‌ای ورزش بوکس را دنبال می‌کرد و قرار بود در مسابقات بین المللی شرکت کند؛ اما با دیدن یک خواب، ورزش بوکس را کنار گذاشته و وارد حوزه علمیه می‌شود.

ویدیوی ماجرای قرار دعوای روحانی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص ماجرای عجیب دعوای یک روحانی بوکسور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *