قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار جذاب درباره قدرتمند ترین ابرقهرمانان سیاه پوست صحبت خواهیم کرد. پس با فیگار همراه باشید تا با قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست آشنا شوید.

لیست شخصیت‌های کتاب‌های کمیک سیاه پوست اغلب قدرتمندتر از قهرمانان معروف‌ است، اما اغلب از گفتگو کنار گذاشته می‌شوند.

ابر قهرمانان سیاه پوست برای اولین بار در دهه ۱۹۶۰ به عنوان شخصیت‌های اصلی در صفحات کتاب‌های کمیک ظاهر شدند. شرکت‌هایی مانند مارول، والیانت و دی‌سی دارای شخصیت‌هایی هستند که به دلیل توان‌های نابه‌جا که می‌توانند به آن‌ها وارد کنند، به عنوان قدرت‌های بی‌نظیری معرفی می‌شوند.

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

معرفی قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

شما می‌توانید فهرست ده تا از قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست
قدرتمند ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

همه‌ی مقاله‌های مارول و دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

مقاله های دی سی

Rage

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست
نیرومند ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

الوین هالیدی با شروعی سخت مواجه شد، اما به دلیل قدرت و شجاعت خود، به یکی از ترسناک‌ترین و محترم‌ترین قهرمانان در جهان مارول تبدیل می‌شود. هالیدی برای اولین بار در صفحات کمیک (Avengers #326) توسط لری هاما، پل رایان، تام پالمر، مکس شیله و بیل اوکلی ظاهر شد.

ریج به دلیل قرارگیری در معرض مواد شیمیایی مرموز در سنین کودکی، دارای قدرت فوق بشری آسیب‌ناپذیری و توانایی بازسازی است. قدرت‌های الوین برای اولین بار در سن ۱۴ سالگی نمایان شد و اگرچه به دلیل توانایی‌های تازه کشف شده خود به مشکلات فراوانی برخورد می‌کرد، اما تحت تأثیر قرار گرفت و امیدوار به تغییر زندگی خود شد، پس تصمیم گرفت به تیم اونجرز بپیوندد.

تیم اونجرز درخواست او را رد کرد، اما پس از کمک او به تیم در شکست دادن فرزندان مارمولک (Sons of The Serpent)، موفق شد به تیم جدید واریورز بپیوندد.

Cloak

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست
توانمند ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

همکاری تایرون جانسون با داگر که بیشتر به عنوان کلوک (Cloak) شناخته می‌شود، همچنان به عنوان یک نماد شناخته می‌شود. جانسون اولین بار در صفحات کمیک پیتر پارکر، مرد عنکبوتی مرموز #۶۴ نوشتهٔ پیتر منتلو، اد هانیگان، جیم مونی، جو روزن و باب شارن ظاهر شد. تایرون دریچه‌ای زنده به بعد نیروی تاریکی است که به او اجازه می‌دهد هر مقدار نوری را که در معرض آن قرار می‌گیرد جذب کند.

کلوک می‌تواند مقادیر زیادی ماده تاریک را احضار کند و به او اجازه می‌دهد تا قدرت غیرقابل توصیفی را جمع کند. به عنوان مجرای بعد نیروی تاریک، توانایی‌های کلوک بی‌حد و حصر است و او را به یکی از قوی‌ترین موجودات در دنیای شناخته شده مارول تبدیل می‌کند.

Bishop

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

لوکاس بیشاپ برای اولین بار در کمیک Uncanny X-Men #283 نوشتهٔ ویلس پورتاسیو، جان برن، آرت تیبرت، جو روزاس و تام اورژکوفسکی ظاهر شد.

توانایی‌های بیشاپ شامل جذب قدرت است که او را در برابر همه حملات فیزیکی و روانی آسیب‌ناپذیر می‌کند. لوکاس همچنین توانایی دستکاری قدرت‌های دیگر افراد فوق بشری را به طرفدارانش نشان داده است. بیشاپ در کنار گروه‌هایی مانند ایکس‌من و اونجرز خدمت کرده است، که او را به عضوی بسیار قدرتمند تبدیل می‌کند.

Blue Marvel Is Both Brains And Braun

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

آدام براشیر یک قهرمان جنگ کره‌ای و دانشمند است که یکی از برجسته‌ترین ذهن‌ها در دنیای مارول است. براشیر برای اولین بار در کمیک Adam: Legend of the Blue Marvel #1 در سال 2008 به قلم کوین گرویوکس، مت بروم، شان پارسونز، آلوارو لوپز، جان راوچ و دیو لانفیر ظاهر شد.

قدرت‌های آدام به طور مستقیم با تابش موتاسیونیک مرتبط است که مستقیماً از یک تصادف در آزمایشگاه به وجود آمده است. براشیر یک مسیر برای ضدماده است و قدرت‌های فوق بشری از جمله قدرت بسیار بالا و ویژگی‌های دیگر را به او می‌دهد. بلو مارول همچنین قادر است میلیون‌ها تن از انرژی ضدماده را تخلیه کند که باعث می‌شود او توان انفجاری معادل چند بمب اتمی داشته باشد.

Thunder’s Strength Is Unshakable

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

آنیسا پیرس یکی از قدرتمندترین ولی تاریک‌ترین قهرمانان در دنیای دی‌سی است. پیرس برای اولین بار در صفحات کتاب کمیک Outsiders #1 توسط مایک بار، جیم آپارو و آدرین ری حضور یافت. قدرت‌های آنیسا از پدرش، بلک لایتنینگ به او منتقل شده است.

قدرت آنیسا به عنوان تندر، نتیجه‌ای از توانایی او در کنترل چگالی مولکولی بدنش است. این هدیه ژنتیکی به آنیسا به او این امکان را می‌دهد تا به یک دیوار غیرقابل حرکت تبدیل شود و او قادر به متوقف کردن خودروها، اشیا و افراد است. او همچنین در برابر حملات با چاقو و موشک می‌تواند از خود محافظت کند. تندر توانایی شگفت‌انگیزی دارد که به او اجازه می‌دهد بزرگی و حجم عضلات خود را در عرض چند ثانیه افزایش دهد.

Blade’s Strength Is Inhuman

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

بلید یک ابرقدرت است اما ابرقهرمان نیست و به همین دلیل مردم نمی‌توانند به راحتی با او ارتباط برقرار کنند. با این حال، دیوالکر واقعاً دارای قدرت فوق بشری و مقاومت بسیار بالا است که به دلیل ترکیب DNA انسان و خون‌آشامی او به وجود آمده است.

با توجه به فیزیولوژی خود، اریک بروکس قادر است تا یک تن وزن را بلند کند که این او را به یک دارایی بی‌قیمت برای تیم‌هایی مانند MI13 (سازمان اطلاعاتی بریتانیا)، نیو اونجرز (تیم قهرمانان جدید) و شب‌گردانان (تیم قهرمانان شب) تبدیل می‌کند. بلید به عنوان یک قهرمان قوی نشان داده شده است که قدرت کافی برای بریدن تارهای عنکبوتی اسپایدرمن و بریدن نصف موتور سواره شبح رایدر جانی بلیز را در یک حرکت واحد دارد.

Divinity’s Strength Is Divine

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

آبرام آدامز یک کوزموناوت روسی است که به طور معمول با نام دیوینیتی شناخته می‌شود. آدامز برای اولین بار در Divinity #1 در سال 2015 توسط مت کیندت، ترور هیرسین و رایان وین ظاهر شد. آبرام پس از بازگشت از یک ماموریت فضایی 30 ساله، قدرت‌های بی‌نهایت خود را به دست آورد.

قدرت‌های دیوینیتی شامل قدرت نابودکننده سیارات به همراه طیفی از قدرت‌های خداوندی است که او را به یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان در هر دنیایی تبدیل می‌کند. دستاوردهای آدامز شامل کنترل زمان و فضا، قدرت کنترل واقعیت و ساختارهای مولکولی دیگران است. دیوینیتی همچنین جاودان است و بدون لباس فضایی می‌تواند در خلاء فضا زنده بماند.

Luke Cage’s Strength Is World Renowned

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

لوک کیج به عنوان یکی از قوی‌ترین مردان در دنیای مارول شناخته می‌شود. کیج تنها تعداد کمی از قدرت‌های حقیقی دارد، اما قدرت فوق‌العاده و استحکام بسیار بالای او، ناشی از یک آزمایشی است که در  زندان اتفاق افتاده که به طور نادرست پیش رفته است، است. با وجود گذشته‌اش، لوک کیج بارها و بارها خود را به عنوان یک دارایی بی‌قیمت برای تیم‌هایی مانند تاندربولتس، نیو اوونجرز و قهرمانان برای استخدام اثبات کرده است.

پوست غیرقابل شکست لوک کیج باعث می‌شود که او بسیار سخت‌تر به وسیله روش‌های معمول قابل کشتن باشد، که این مسئله برای اکثر دشمنانی که با او روبرو می‌شوند، شکست ناپذیر است. دستاوردهای قدرت لوک او را در یک رده با قهرمانان همتایی مانند هالک، جسیکا جونز، تور و کاپیتان آمریک اقرار می‌دهد.

Nubia’s Strength Is Of The Gods

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

نوبیا در بین قدرتمندترین ابرقهرمانان زن در دنیای دی‌سی جای دارد. قدرت خام و توانایی نبرد او به او توسط جمعی از خدایان یونانی هدیه داده شده است. نوبیا برای اولین بار در صفحات کتاب واندر وومن #204 توسط رابرت کانیگر، دان هک، دیک جیوردانو، گاسپار سالادینو و وینس کولتا ظاهر شد.

نیروی عجیب و قدرت‌های نوبیا ناشی از تولد او از خاک امازونی یعنی وطن خود، تمیسکیرا است. نوبیا اغلبپ قدرتمندتر از خواهرش دیانا به تصویر کشیده می‌شود و به خاطر شکست دادن بی‌رحمانه دشمنان خود شناخته می‌شود.

Icon Is Milestone’s Superman

قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست

در بحث بلندمدت درباره قهرمان‌هایی که در قدرت، قدرت و توانایی‌هایی دارند که با سوپرمن رقابت یا از او برتری دارند، معمولا به آگوستوس فریمن، به نام آیکن در مایلستون منجر می‌شود. فریمن داستان زندگی مشابهی با مرد فولاد دارد. DNA آیکن پس از ورود او به زمین و پس از سپری کردن مدت زمان قابل توجهی در پاد زندگی‌اش، تقویت و تغییر یافت.

آگوستوس دارای قدرت بالای انسانی و آسیب‌ناپذیری است، علاوه بر این، توانایی تولید انفجارهای قدرتمند انرژی از طریق چشمانش، دستانش و سینه‌اش را دارد. آیکن در چندین موقعیت حتی در برخی از کتاب‌های لیگ عدالت نیز بر سوپرمن غلبه کرده است و در واقع جاودان است.

شرکت‌های کتاب‌های کمیک همچنان ابرقهرمانان سیاه پوست قدرتمندی را معرفی می‌کنند که قدرت کافی برای شکست دادن گروه‌های تبهکاران فوق‌العاده را دارند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین ابرقهرمانان سیاه پوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *