اجرای نمایش «خانه روشنی» تمدید شد! +[جزئیات]

تمدید اجرای نمایشی خانه روشنی خبری بود که امروز منتشر شد. نمایش خانه روشنی به کارگردانی بابک قادری، در هفته دوم اجراهای خود در عمارت ارغوان آغاز شده است.

همچنین از اولین تیزر این نمایش نیز رونمایی شده است. بلیت‌های روزهای جدید این نمایش از اکنون در سایت تیوال قابل خریداری است. در ادامه مطلب با خبر تاریخ اجرای نمایشی خانه روشنی همراه ما بمانید.

تمدید اجرای نمایشی خانه روشنی

  • زمان اجرای نمایش خانه روشنی

به گزارش منابع خبری:

 “خانه روشنی” با نویسندگی نوشین تبریزی، کارگردانی بابک قادری و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی، از ۲۶ تیر روی صحنه رفته است.

در عمارت ارغوان به روی صحنه می‌رود. این نمایش دومین تجربه کارگردانی بابک قادری پس از نمایش “تولدت مبارک” است. بازیگرانی همچون مرضیه صدرایی، فیروز حیدرزاده، پژمان عبدی، آیلار نوشهری، مهسا ایرانیان، عقیل بهرامی، بهداد قادری، مهناز نوروزی، شهناز نوروزی، مبینا هادی و مسلم گلچین در این نمایش حضور دارند. “خانه روشنی” یک درام اجتماعی است که یک معضل خانوادگی را مورد بررسی قرار می‌دهد و هر شب ساعت ۱۹ به مخاطبان خود میزبانی می‌کند.

تمدید اجرای نمایشی خانه روشنی
تمدید اجرای نمایشی خانه روشنی

تمدید اجرای نمایش خانه روشنی

یک نمایش می‌تواند باعث همراهی مخاطب شده و به سرمایه فرهنگی و معرفتی او، به خصوص پس از اجرا، افزوده شود. به همین دلیل، نویسنده نمایشنامه باید از تکنیک اجرا به عنوان یکی از بهترین روش‌های آموزش و انتقال مفاهیم استفاده کند تا با تنوع دیدگاه‌ها، کارها برای جمعیت عمومی نیز جذاب به نظر برسند. درباره ارزش و اهمیت هنر نمایش، هر چه گفته شود همچنان کم است. گفته شده است که هنر نمایش بیانگر عظمت هستی، زندگی و انسان است و فهم و درک آن نیاز به ذوق و استعداد بالا و سال‌ها شاگردی نزد استادان بزرگ دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمدید اجرای نمایشی خانه روشنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *