چارلز مارتینت پس از ۳۲ سال از صداپیشگی ماریو کناره‌ گیری کرد [+جزئیات]

چارلز مارتینت پس از ۳۲ سال از صداپیشگی ماریو کناره‌ گیری کرد . او در بسیاری از شخصیت‌های قلمرو قارچ صداپیشگی کرده است. در ادامه با فیگار همراه باشید.

چارلز مارتینت از صداپیشگی ماریو استعفا داد . نینتندو در بیانیه‌ای اعلام کرد که چارلز مارتینت اولین صداپیشه ماریو در بازی‌های نینتندو بود و از زمان عرضه بازی “سوپر ماریو ۶۴” در سال‌های گذشته نقش ماریو را بر عهده داشت. اما حالا وظیفه “سفیر ماریو” را به عهده می‌گیرد و از صداپیشگی برای بازی‌های نینتندو کناره‌گیری می‌کند. اما همچنان به سراسر دنیا سفر می‌کند تا شادی ماریو را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

چارلز مارتینت پس از ۳۲ سال از صداپیشگی ماریو کناره‌ گیری کرد

چارلز مارتینت از صداپیشگی ماریو کناره‌ گیری کرد

چارلز مارتینت، پس از ۳۲ سال از صداپیشگی در نقش ماریو، لوییجی و بسیاری از شخصیت‌های دیگر در “قلمرو قارچ”، از این فعالیت کناره‌گیری کرد. با جزئیات خبر کناره‌ گیری چارلز مارتینت از صداپیشگی ماریو همراه فیگار بمانید.

چارلز مارتینت پس از ۳۲ سال از صداپیشگی ماریو کناره‌ گیری کرد

مارتینت اولین صداپیشه ماریو از این سمت کناره گیری کرد

چارلز مارتینت در سن ۶۷ سالگی در چندین مصاحبه اعلام کرده بود که در لحظات آخر و بدون اینکه با شخصیت ماریو آشنا باشد، به طور تصادفی در آزمون صداپیشگی شرکت کرده است. علاوه بر نقش ماریو در بازی “سوپر ماریو ۶۴”، در اسپین‌آف‌ها و نسخه‌های دیگری که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده، نیز به عنوان صداپیشه ماریو حضور داشته است. همچنین، مارتینت در چندین فیلم، سریال و بازی ویدیویی دیگر شرکت و صداپیشگی کرده است، از جمله در بازی “اسکایریم” (Skyrim).

در فیلم انیمیشن “برادران سوپر ماریو” که در سال جاری منتشر شد و بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرد، کریس پرت نقش ماریو را بازی کرد. لهجه آمریکایی پرت در این فیلم توسط برخی از طرفداران نینتندو مورد پسند قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص چارلز مارتینت پس از ۳۲ سال از صداپیشگی ماریو کناره‌ گیری کرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *