افتتاحیه جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۳ با فیلم کمدی نیکلاس کیج +[جزئیات]

فیلم سینمایی “سناریوی رویایی” به کارگردانی نیکلاس کیج انتخاب شده است تا به عنوان افتتاحیه جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۳ نمایش داده شود.

این فیلم، که کارگردانی آن توسط کریستوفر بورگلی انجام شده است، با هنرنمایی نیکلاس کیج، در نوزدهمین جشنواره فیلم زوریخ اجرا می‌شود. مضمون فیلم درباره یک مرد شکست خورده به نام پل متیوز (نقش آفرینی شده توسط نیکلاس کیج) است. این فیلم برای اولین بار محیط سینمایی اروپا را با این جشنواره تجربه می‌کند. در ادامه مطلب با خبر فیلم سناریو رویایی در جشنواره زوریخ همراه ما بمانید.

افتتاحیه جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۳

فیلم کمدی نیکلاس کیج جشنواره زوریخ

به گزارش منابع خبری:

یک استاد دانشگاه مزاج دمدمی به نام پل، که هرگز در حرفه‌اش موفقیتی نداشته، در یک برنامه تلویزیونی ظاهر می‌شود و ناگهان به یک سلبریتی تبدیل می‌شود.

زمانی که پی می‌برد، میلیون‌ها نفر به طور ناگهانی او را در رویاهای خود می‌بینند، زندگی‌اش دگرگون می‌شود. اما هنگامی که حضورش در رویا به یک کابوس تبدیل می‌شود، پل مجبور است تا راهی جدید را پیش بگیرد.

جشنواره زوریخ 2023

افتتاحیه جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۳
افتتاحیه جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۲۳

جشنواره زوریخ فیلم سناریو رویایی

بورگلی، کارگردان نروژی ۳۸ ساله که در سال گذشته با فیلم “بیمار خودم” به نقدهای مثبتی برخورد کرد، در اولین نمایش فیلم خود به همراه آلن برست (رئیس شورای فدرال سوئیس) و کورین ماوش (شهردار زوریخ) در این جشنواره حضور خواهد داشت. کریستین یونگن، مدیر هنری جشنواره، از این خبر خرسندی خودش را نشان داد که امسال جشنواره را با یک کمدی بروز درباره جنون روزمره فرهنگ سلبریتی افتتاح می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *