ببینید: گریم ترسناک نسیم ادبی در فیلم جدیدش شوکه تان می‌کند! +[عکس]

به تازگی تصویری از گریم ترسناک نسیم ادبی در شبکه های اجتماعی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام درحال چرخیدت است. خانم ادبی در سال گذشته همسر خود را از دست داد.

نسیم ادبی، بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون، تصویری از گریم ترسناک خود به اشتراک گذاشته است. در ادامه مطلب با خبر گریم عجیب نسیم ادبی همراه ما بمانید.

گریم ترسناک نسیم ادبی

گریم متفاوت نسیم ادبی 

به گزارش منابع خبری:

فیلم سینمایی “دلا” که به کارگردانی فاطیما اباحمزه است، با عبور از نیمه‌های فیلمبرداری برای شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی فاطیما اباحمزه و تهیه‌کنندگی علیرضا خسرویان و محمدباقر خدادوست است، حدود دو هفته پیش آغاز شده است و همه بازیگران در مقابل دوربین سعید براتی حضور داشته‌اند. فیلمبرداری در لوکیشن‌های مختلف تهران ادامه دارد و از نیمه‌ی گذشته شروع شده است.

عکس گریم جدید نسیم ادبی

گریم ترسناک نسیم ادبی
گریم ترسناک نسیم ادبی

گریم نسیم ادبی در فیلم دلا

این فیلم که دارای مضمونی اجتماعی و خانوادگی است، با فضایی روان‌کاوانه نوشته شده و برای حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی آماده نمایش می‌شود. “دلا” قصه‌ای ملتهب از زندگی زنی است که در آستانه چهل سالگی با چالش‌هایی روبرو می‌شود و در تلاش برای بهبود وضعیت خود است. در خلاصه‌ی قصه آن آمده: “من یک خط اشتباه کردم، تو یه کتاب حکم دادی”.

در این فیلم، نسیم ادبی، عباس غزالی، امیر حسین هشت رودی و مرتضی امینی‌تبار حضور دارند. همچنین فرخ نعمتی، شبنم قلی‌خانی، سام کبودوند، محمد رسول صفری، صحرا اسدالهی، لادن ژاوه‌وند، میثم محمدخانی و مریم شریف‌زاده نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آخرین وضعیت سلامتی خسرو خسروشاهی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *