اکران آنلاین فیلم تفریق در نمایش خانگی استارت خورد! +[جزئیات]

بعد از انتشار انحصاری شب طلایی، اکران آنلاین فیلم سینمایی تفریق به کارگردانی مانی حقیقی، از چهارشنبه در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.


اکران آنلاین “تفریق” آخرین اثر مانی حقیقی، از چهارشنبه ۸ شهریور، ساعت ۲۰ به صورت همزمان در فیلیمو و نماوا آغاز می‌شود و به مخاطبان فرصت قانونی برای تماشای این فیلم را فراهم می‌کند. در ادامه مطلب با خبر پخش فیلم تفریق در نمایش خانگی همراه ما بمانید.

اکران آنلاین فیلم سینمایی تفریق

اکران فیلم تفریق در فیلیمو

به گزارش منابع خبری:

“تفریق” که تهیه‌کنندگی آن را مجید مطلبی بر عهده دارد، قرار بود در چهلمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود، اما به دلیل عدم تکمیل مراحل فنی، حضور در جشنواره را از دست داد و مدتی قبل نسخه‌ای از آن به صورت غیرقانونی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در فیلم “تفریق” که مانی حقیقی در جشنواره تورنتو به عنوان نماینده ایران شرکت کرد، به موضوعاتی مرتبط با فراذهنیت و با زمینه‌های روانشناسی و فلسفی می‌پردازد. داستان فیلم سینمایی تفریق را می‌توانید در ادامه بخوانید.

اکران آنلاین فیلم تفریق

اکران آنلاین فیلم سینمایی تفریق
اکران آنلاین فیلم سینمایی تفریق

اکران آنلاین فیلم سینمایی تفریق در فیلیمو

وقتی فرزانه مردی را در اتوبوس شهری می‌بیند که شباهت زیادی به شوهرش، جلال دارد، او را تا ساختمانی ناآشنا تعقیب می‌کند. در آنجا می‌بیند که او وارد آپارتمانی می‌شود تا با زن دیگری ملاقات کند. فرزانه متقاعد می‌شود که جلال در یک رابطه عاشقانه گرفتار شده، او شروع به از هم پاشیدن می‌کند و پیش از کشف ماجرا، به از بین بردن رابطه‌اش با جلال ادامه می‌دهد و…

ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، اسماعیل پوررضا و فرهام عزیزی از بازیگران این فیلم پرچالش هستند. علاوه بر “تفریق”، فیلم سینمایی “شب طلایی” نیز به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا از امروز (۷ شهریور) به صورت انحصاری در فیلیمو منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اکران آنلاین فیلم سینمایی تفریق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *