تکلیف سریال سووشون نرگس آبیار بالاخره روشن شد! +[جزئیات]

بعد از گذشت چند ماه بالاخره تکلیف سریال سووشون نرگس آبیار مشخص شد. این سریال قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

سریال نمایش‌خانگی «سووشون»، اقتباسی از رمان پر آوازه‌ سیمین دانشور نویسنده شهیر ایران از شبکه نمایش‌خانگی پخش خود را آغاز خواهد کرد. در ادامه مطلب با خبر زمان پخش سریال سووشون همراه ما بمانید.

تکلیف سریال سووشون نرگس آبیار

سریال سووشون شبکه نمایش خانگی

به گزارش منابع خبری:

«سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار بی‌شک از سریال‌هایی است که جایگاه ویژه‌ای را در تولیدات پلتفرم‌ها از آن خود خواهد کرد. تهیه‌کننده‌ این سریال همچون سایر آثار نرگس آبیار محمدحسین قاسمی است.

ویژگی‌ها و توامندی‌های منحصر به فرد نرگس آبیار در کارگردانی، که بیش از این در دیگر آثارش نیز به چشم می‌خورند در این سریال با تکیه بر قصه‌ای بی‌نظیر در بهترین ترکیب قرار گرفته‌اند. تاریخ پخش این سریال که بیش از یک‌سال از شروع فیلمبرداری‌اش می‌گذرد، به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تاریخ پخش سریال سووشون

تکلیف سریال سووشون نرگس آبیار
تکلیف سریال سووشون نرگس آبیار

سریال نمایش‌خانگی سووشون

رمان “سووشون”، اثر نخستین نویسنده معروف ایرانی، سیمین دانشور، است. این رمان برای اولین بار در سال 1348 منتشر شد و تا سال 1392 به چاپ نوزدهم خود رسید. “سووشون” یک داستان اجتماعی است که در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم در شیراز روایت می‌شود.

این کتاب تاکنون به 17 زبان، از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسوی، ژاپنی، اسپانیایی، چینی و ترکی ترجمه شده است. عنوان کتاب، “سووشون” یا “سیاووشان” یا “سوگ سیاوش”، از مراسمی گرفته شده است که از قبل از اسلام در سوگ سیاوش، قهرمان افسانه‌ای ایران، برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تکلیف سریال سووشون نرگس آبیار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *