علی عسگری کارگردان فیلم آیه های زمینی ممنوع الخروج شد! +[جزئیات]

علی عسگری کارگردان ، بلافاصله پس از بازگشت به ایران ممنوع‌الخروج و ممنوع‌الکار شد. آقای عسگری کارگردان فیلم “آیه‌های زمینی” است.

نشریه ورایتی اعلام کرد که علی عسگری، کارگردان فیلم “آیه‌های زمینی” پس از بازگشت به ایران، “تا اطلاع ثانوی” ممنوع‌الخروج و از فیلمسازی منع شده است. فیلم “آیه‌های زمینی” که به تشارک علی عسگری و علیرضا خاتمی ساخته شده است، در بخش رقابتی “نوعی نگاه” جشنواره کن امسال حضور داشت. در ادامه مطلب با خبر ممنوع الخروج شدن علی عسگری همراه ما بمانید.

علی عسگری کارگردان

ممنوع الخروجی علی عسگری

به گزارش منابع خبری:

آقای عسگری پس از بازگشت از این جشنواره، با برخورد نیروهای امنیتی روبرو شده است.

بعد از ضبط پاسپورت این کارگردان، ورایتی اعلام کرد که او به زندانی شدن تهدید شده است. چند هفته پیش، خبر صدور حکم زندان برای سعید روستایی کارگردان فیلم “برادران لیلا” به دلیل شرکت در جشنواره کن سال گذشته منتشر شد. این خبر با واکنش‌های گسترده داخلی و بین‌المللی روبرو شد.

علی عسگری ممنوع الخروجی

علی عسگری کارگردان
علی عسگری کارگردان

ممنوع‌الکاری علی عسگری کارگردان

مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی “آیه‌های زمینی”، که نماینده سینمای ایران در بخش “نوعی نگاه” هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن بود، با حضور عوامل و بازیگران فیلم در مقابل سالن گراند لومیر کاخ جشنواره برگزار شد. آیه های زمینی داستان زندگی روزمره مردمانی از همه طبقات زندگی را دنبال می‌کند که با محدویت‌های مختلفی مواجه شده‌اند. “آیه‌های زمینی” با طنزآمیز بودن و تأثیرگذاری خود، روحیه و عزم مردم را در میان ناملایمات به تصویر می‌کشد و پرتره‌ای ظریف از یک جامعه پیچیده را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علی عسگری کارگردان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *