فصل جدید «چونان سرو» از شبکه مستند پخش خواهد شد! +[زمان پخش]

فصل جدید مستند چونان سرو قرار است در شبکه مستند پخش شود. تاکنون ۱۲ قسمت از این مجموعه آماده شده و ۶ قسمت دیگر در حال تدوین است.

مجموعه مستند “چونان سرو”، به تهیه‌کنندگی محمد سعید وزیری، در فصل جدید خود به معرفی چهره‌ها و مفاخر برجسته فرهنگی، هنری و علمی کشور می‌پردازد. براساس گزارش روابط‌عمومی شبکه مستند، این فصل جدید از یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند پخش خواهد شد. این مستند به‌زودی تحویل شبکه مستند خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر چونان سرو در شبکه مستند همراه ما بمانید.

فصل جدید مستند چونان سرو

مجموعه مستند چونان سرو

به گزارش منابع خبری:

همچنین، ۷ قسمت دیگر نیز در حال تصویربرداری است. محمد سعید وزیری، تهیه کننده این اثر، درباره‌ی فصل جدید این مجموعه اظهار کرد که آخرین مراحل تولید آن به پایان رسیده است. محمد سعید وزیری، تهیه کننده این مجموعه، افزود:

در این فصل از “چونان سرو”، به معرفی برجستگان فرهنگی، هنری و علمی کشور پرداخته می‌شود. از جمله چهره‌هایی که در قالب مستندهای پرتره به مخاطبان معرفی می‌شوند، می‌توان به سیمین دانشور، جلال آل‌احمد، نجف دریابندری، آیت‌الله حسن‌زاده آملی، محی‌الدین مهدی الهی قمشه‌ای، سید جلال آشتیانی، محمد قاضی، قیصر امین‌پور، منوچهر انور، جلال‌الدین همایی، محمود حکیمی، بدیع‌الزمان فروزانفر، اقبال لاهوری، جعفری لنگرودی و… اشاره کرد.

فصل جدید چونان سرو در شبکه مستند

فصل جدید مستند چونان سرو
فصل جدید مستند چونان سرو

زمان پخش فصل جدید مستند چونان سرو

ما در این مجموعه سعی کردیم به همزمان به چهره‌های فرهنگی و افراد اثرگذار در حوزه هنر نیز بپردازیم. وزیری افزود که “چونان سرو” توسط مستندسازان جوان کشور کارگردانی شده است و عناوینی مانند فرشاد اکتسابی، حنیف شهپرراد، امیر اصانلو، عطیه زارع، کتایون جهانگیری، محمدحسین محمدی، مسعود طاهری و… از جمله هنرمندانی هستند که قسمت‌های مختلف این مجموعه را کارگردانی کرده‌اند. همچنین، آقای مصطفی رزاق کریمی نیز مسئولیت فنی و هنری تولید این مجموعه مستند را بر عهده دارند و به گروه تولید این مستند کمک می‌کنند. اولین قسمت از این مجموعه مستند، امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت ۹ صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فصل جدید مستند چونان سرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *