ببینید: فیلم پرتاب خرگوش در باغ وحش مشهد شوکه‌ تان می‌کند! +[ویدئو]

به تازگی فیلم پرتاب خرگوش در باغ وحش مشهد منتشر شده است که در این ویدیو، پرتاب یک خرگوش در مقابل مار پیتون به عنوان طعمه، با واکنش کاربران مواجه شد.

انتشار فیلمی از پرتاب یک خرگوش مقابل مار پیتون در باغ‌وحش مشهد در روزهای اخیر باعث واکنش فعالان حقوق حیوانات شده و در رسانه‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفت. در ادامه مطلب با خبر پرتاب خرگوش در مقابل مار پیتون همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

درگیری جالب مار پیتون با یک گربه [+ویدیو]

فیلم پرتاب خرگوش در باغ وحش مشهد

باغ وحش مشهد پرتاب خرگوش

به گزارش منابع خبری:

در این فیلم که چند روز پیش منتشر شده است، فردی وارد محوطه نگهداری مار پیتون در سالن خزندگان باغ‌وحش مشهد شده و خرگوشی را در مقابل این مار چهار و نیم متری پرتاب می‌کند. در ادامه می‌توانید فیلم پرتاب خرگوش باغ وحش مشهد را مشاهده کنید.

مار پیتون باغ وحش مشهد

انتشار این ویدئو باعث شده است که افراد بسیاری واکنش نشان دهند و این خبر در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد. اگرچه شکار خرگوش توسط مار، یک رفتار طبیعی است، اما نمایش این کار، به ویژه در مکان‌هایی که بازدیدکنندگان آن اکثراً خانواده‌ها و کودکان هستند، کاری غیراخلاقی به حساب می‌آید. این اقدام نیز باعث واکنش‌های فراوانی شده است.

باغ وحش مشهد، در سال ۱۳۵۲ تأسیس شد و در حوالی کوه خراسان واقع شده است. این باغ وحش به عنوان یک مرکز پژوهشی و حفاظتی برای حیوانات و گیاهان خاص منطقه شناخته می‌شود. باغ وحش مشهد مساحتی بزرگ را در بر می‌گیرد و بیش از ۳۰۰ گونه حیوانات از قاره‌های مختلف جهان را در خود جای داده. این مجموعه شامل حیواناتی همچون شیر، ببر، زرافه، فیل، شتر، اسب و بسیاری گونه‌های دیگر است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم پرتاب خرگوش در باغ وحش مشهد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *