تعریف زیبای دختر آرش میراحمدی از داشتن پدر + ویدیوی غم انگیز

در این خبر به تعریف زیبای دختر آرش میراحمدی از پدرش در برنامه دورهمی مهران مدیری، می پردازیم(به همراه ویدئو)؛ با ما همراه باشید.

آرش میراحمدی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون و متولد 4 تیرماه 1350 بود. او مدرک کارشناسی خود را در رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران گرفت. از آثار به یاد ماندنی او می‌توان به خنده بازار، محله گل و بلبل و بچه محل اشاره کرد. او بازیگری خود را با برنامه مهران مدیری در سال 1372 در برنامه نوروز 72 شروع کرد.

تعریف زیبای دختر آرش میراحمدی از پدرش

آرش میراحمدی در برنامه دورهمی مهران مدیری به همراه دخترش کارمانیا میراحمدی حاضر شد؛ دختر آرش میراحمدی در جواب سوال مهران مدیری درمورد بزرگترین حُسن پدرش گفت:(وجودیت پدرم خودش حُسنه).


درگذشت آرش میراحمدی

آرش میراحمدی در 28شهریور ماه 1402 درگذشت. او که مدتی بود با بیماری مبارزه می‌کرد، از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود که دکتر متوجه سطح زردی بالای او شد، او باید به سرعت بستری می‌شد تا به وسیله (ARCP) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت گذاری شود. با این همه، پس از گذراندن چند روز در بیمارستان و بهبود وضعیت و ترخیص از بیمارستان، آرش میراحمدی بار دیگر به بیمارستان برده شد و به کما رفت و متاسفانه عصر روز 28شهریور جان خود را از دست داد .

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *