ببینید: نقاشی سه بعدی کف جاده که حیوانات را هم به اشتباه می‌اندازد! +[فیلم]

به تازگی ویدیوای در شبکه های اجتماعی درحال وایرال شدن است، که یک زن چینی نقاشی سه بعدی کف جاده می‌کشد، که حتی حیوانات هم آن را باور می‌کنند.

محتوای این فیلم که به شدت پربازدید شد، یک نقاشی سه‌بعدی است که در کف جاده وجود دارد و حیوانات وقتی میخواهند از آن عبور کننده از روی نقاشی رد نمی‌شوند. در ادامه مطلب با خبر نقاشی کف جاده سه بعدی همراه ما بمانید.

نقاشی سه بعدی کف جاده

نقاشی کف جاده 3d

به گزارش منابع خبری:

نقاشی‌های سه‌بعدی به صورت دگرگون شده بر روی سطح دو‌بعدی طراحی و اجرا می‌شوند. برای دیدن این نوع نقاشی‌های دگرگون، لازم است زاویه دید درست را پیدا کنید.

این نقاشی‌ها در نگاه اول معمولاً بی‌معنی و بی‌قواره به نظر می‌رسند، اما با پیدا کردن زاویه دید درست، تصویر سه‌بعدی نمایان می‌شود. در ادامه می‌توانید فیلم نقاشی سه بعدی کف جاده را مشاهده کنید.

تاریخچه نقاشی سه بعدی

نقاشی سه‌بعدی ناگهان به وجود نیامده است، بلکه نتیجه‌ای از سال‌ها تجربه و تکامل توسط هنرمندان مختلف است. تاریخچه نقاشی سه‌بعدی به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول تاریخچه، مربوط به نقاشی‌های دگرگون (Anamorphic Painting) و پیدایش آن است.

این مرحله نخستین مرحله در پیدایش نقاشی‌های سه‌بعدی امروزی است. هنگامی که هنرمندان متوجه شدند که می‌توانند تصاویر را به شکلی دیگری اجرا کنند که در زاویه‌ای خاص به حالت عادی مشاهده شود. بخش دوم تاریخچه، مربوط به ارتباط سه‌بعدی نقاشی با محیط است، به طوری که تصویر سه‌بعدی شکل گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نقاشی سه بعدی کف جاده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *