رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

همه ما هتل اسپیناس پالاس را به‌عنوان مجلل‌ترین هتل 5 ستاره تهران می‌شناسیم؛ اما بهتر است بدانید این هتل لوکس بهترین رستوران‌های پایتخت را در دل خود جای‌داده است. اگر در قلب تهران به دنبال رستورانی شیک و باکیفیت هستید، قطعاً رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران با تنوع غذایی عالی پذیرای گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

قبل از هر چیزی بهتر است کمی با هتل اسپیناس پالاس آشنا شویم. این هتل مجلل در منطقه خوش آب‌وهوای و به‌دوراز شلوغی و ترافیک سعادت‌آباد واقع‌شده است. هتل اسپیناس پالاس به‌عنوان بهترین هتل تهران امکانات بی‌نظیری را فراهم کرده است و همین موضوع باعث شده این هتل نه‌تنها انتخاب مسافران داخلی بلکه انتخاب مسافران خارجی نیز باشد. هتل اسپیناس پالاس ازجمله هتل های گران‌قیمت تهران است، اما شما با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران در ایران هتل آنلاین می‌توانید از تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

فرقی ندارد اهل چه نوع غذایی هستید یا چه نوع ذائقه غذایی دارید، در هر صورت می‌توانید با خیال راحت یکی از رستوران های هتل اسپیناس پالاس را برای صرف یک غذای عالی انتخاب کنید. همچنین این رستوران‌ها با طراحی شیک، فضای دنج و آرامی را پدید آورده‌اند که برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی یا حتی قرارهای عاشقانه مناسب است. در ادامه به معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران خواهیم پرداخت.

1-   رستوران دیبا، نماد هنر و فرهنگ ایرانی

قبل از اینکه به منوی غذایی رستوران دیبا هتل اسپیناس پالاس بپردازیم، بهتر است اول از فضای فوق‌العاده زیبای این رستوران بگوییم؛ چرا که در بدو ورود اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، معماری سنتی ایرانی است که جلوه بسیار زیبایی را به رستوران بخشیده است.

در طراحی رستوران دیبا پنجره‌های چوبی، شیشه‌های رنگی و هنرهای اصیل ایرانی همچون کاشی‌کاری و گچ‌بری به چشم می‌خورد که حال‌وهوای خانه‌های تاریخی ایرانی را به وجود آورده است. البته سنتی بودن رستوران تنها به دکوراسیون هتل ختم نمی‌شود و در این رستوران از نحوه سرو غذا تا میزبانی کارکنان به سبک فرهنگ ایرانی می‌باشد.

همان‌طور که انتظار می‌رود منوی غذایی این رستوران را انواع غذاهای اصیل ایرانی همچون انواع کباب‌ها، زرشک‌پلو با مرغ، شیشلیک و… تشکیل می‌دهد. از بابت کیفیت غذاها جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که غذاهای رستوران دیبا با مواد غذایی تازه توسط بهترین آشپزان طبخ می‌شود.

در این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد ایرانی مثل دوغ محلی، شربت زعفران، شربت سکنجبین و انواع دمنوش‌ها را نوش جان‌کنید.

رستوران سنتی دیبا با ظرفیت 50 مهمان در طبقه همکف هتل اسپیناس پالاس واقع‌شده است که این رستوران همه‌روزه از ساعت 12 ظهر الی 23 در دو وعده ناهار و شام میزبان مهمانان گرامی می‌باشد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

2-   رستوران اسکای لانج، خاص‌ترین هتل تهران

در طبقه بیست‌ویکم هتل اسپیناس پالاس، یکی از خاص‌ترین رستوران های تهران قرار گرفته است. رستوران اسکای لانج این امکان را به مهمانان خود می‌دهد که در بالاترین نقطه هتل بنشینید و هنگام صرف غذا از چشم‌انداز تماشایی شهر لذت ببرند.

در میان رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران، رستوران اسکای لانچ به دلیل محیط جذاب و مدرنی که دارد با استقبال بی‌نظیر مهمانان روبه‌رو شده است. البته ازآنجایی‌که منوی این رستوران تنوع گسترده‌ای دارد باعث شده همه افراد بتوانند تجربه خوشایندی در رستوران اسکای لانچ داشته باشد.

در رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس انواع غذاهای دریایی، فست‌فود، سالادها، استیک، سوشی و… با بهترین کیفیت سرو می‌شود. این رستوران در روزهای گرم تابستانی با نوشیدنی‌های خنک و در روزهای سرد زمستانی با نوشیدنی‌های گرم از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

چنانچه به دنبال رستوران مدرن با طراحی خاص و از همه مهم‌تر کیفیت غذایی عالی هستید، به‌هیچ‌وجه رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس را از دست ندهید.

رستوران اسکای لانچ در تمامی روزهای هفته از ساعت 7 عصر الی 1 بامداد پذیرای مهمانان می‌باشد. این رستوران در روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح الی 15 برای صرف میان وعده، میزبان شما مهمانان عزیز می‌باشد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

3-   رستوران لاتون، رستوران بین‌المللی

در طبقه سوم هتل اسپیناس پالاس رستورانی مدرن و شیک به چشم می‌خورد که به خاطر وجود پنجره‌های بزرگ، چشم‌اندازی زیبا از رشته‌کوه‌های البرز را به نمایش می‌گذارد. این رستوران به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که مهمانان در محیطی مجلل بتوانند، در کمال آرامش غذایشان را نوش جان کنند.

غذاهای رستوران لاتون به‌قدری خوشمزه و هوس برانگیز هستند که حتی اگر گرسنه هم نباشید، با دیدن غذا اشتهایتان باز خواهد شد. البته از کیفیت عالی غذاهای رستوران لاتون که بگذریم این رستوران با منوی غذایی متنوع در دو وعده ناهار و شام آماده میزبانی می‌باشد.

آنچه باعث می‌شود رستوران لاتون از سایر رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران، متفاوت باشد ارائه وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس است. قطعاً یک صبحانه کامل می‌تواند انرژی موردنیاز را برای یک روز تامین کند؛ پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به وعده صبحانه اهمیت می‌دهید، توصیه می‌کنم صبحانه سلف‌سرویس هتل اسپیناس پالاس را امتحان کنید.

منوی صبحانه رستوران لاتون شامل انواع مرباها، ژامبون، لبنیات، آبمیوه‌های طبیعی، پنیر، کره، عدسی، پوره سیب‌زمینی، تخم‌مرغ و… می‌باشد.

ساعت کاری رستوران لاتون هتل اسپیناس پالاس به شرح زیر است:

  • صبحانه: 7 صبح الی 10 صبح
  • ناهار:12 ظهر الی 15
  • شام: 19 الی 22

رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران

4-    کافه سان ست، مکانی دنج و آرام

از دیگر بخش‌های جذاب و پرطرفدار هتل اسپیناس پالاس تهران می‌توان به کافه هتل به نام کافه سان ست اشاره کرد. این کافه جذاب و دوست‌داشتنی شامل بخش‌های گوناگونی است که اصلی‌ترین آن در لابی هتل قرار گرفته است. اگر برای قرارهای کاری یا جلسات رسمی به دنبال مکانی دنج و آرام هستید، می‌توانید روی کافه سان ست هتل اسپیناس پالاس حساب باز کنید.

در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مثل چای، قهوه، دمنوش، آبمیوه‌های طبیعی، شیک، بستنی، هات چاکلت و… را سفارش دهید. یکی از جذابیت‌های کافه سان ست این است که علاوه بر نوشیدنی، امکان سفارش غذاهایی مثل پیتزا، پاستا، ساندویچ، انواع سوپ و سالاد نیز وجود دارد.

کافه سن ست هتل اسپیناس پالاس تهران همه‌روزه از ساعت از ساعت 7 صبح الی 23 پذیرای مهمانان می‌باشد.

کلام پایانی

رستوران های هتل اسپیناس پالاس به‌عنوان بهترین رستوران های تهران موردتوجه شیک پسندان قرار گرفته است. توجه داشته باشید برای صرف یک غذای یا نوشیدنی خوشمزه لازم نیست حتماً در هتل اقامت داشته باشید؛ شما می‌توانید با رزرو میز در یکی از رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران لذت صرف غذا در فضایی مجلل را تجربه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *