ثروت تیلور سوئیفت چگونه به دست آمد؟

تیلور سوئیفت ، خواننده مشهور آمریکایی، به عنوان یک تاجر زیرک، حامی حقوق هنرمندان و یک زن با ارزش جدید در صنعت موسیقی شناخته می‌شود.

او در سال 2023 به جمع میلیاردرهای جهان پیوست که این موضوع جایگاه او را به عنوان یک شخصیت برجسته و ماندگار در فرهنگ عمومی تثبیت کرد. طبق اعلام فوربس، ثروت تیلور سویفت تا ژانویه 2024 به 1.1 میلیارد دلار رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ثروت تیلور سوئیفت چگونه به دست آمد

این ثروت ناشی از مهارت‌های او در زمینه موسیقی و ارتباط نزدیک او با طرفدارانش است. تیلور سوویفت به عنوان اولین موسیقی‌دان در تاریخ است که تنها با تمرکز بر موسیقی و اجراهای زنده‌اش، به ثروت میلیاردی دست یافته است.

پیوستن سویفت به جمع میلیاردرهای جهان در سال 2023، نتیجه‌ای از سال‌ها تلاش او در زمینه موسیقی و ارتباط عمیقش با طرفداران وفادارش بود. موفقیت تجاری او داستانی فراتر از موسیقی و تأثیرگذاری فرهنگی است.

یکی از عوامل اصلی در ثروت او، رویکرد زیرکانه‌اش به جنبه‌های تجاری صنعت موسیقی بوده است. بیش از 500 میلیون دلار از ثروت «تیلور»، ناشی از درآمد مستقیم او از آثار و تورهای کنسرتش است. آثار او بارها به صدر جدول‌های موسیقی رسیده و برای او کنسرت‌هایی برگزار شده که بلیت‌های آن‌ها به سرعت فروخته شده‌اند.

آخرین تور کنسرت او که Eras Tour نام داشت توانست رکوردهای فروش را جا به جا کند و به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شود. وب‌سایت Ticketmaster، بزرگ‌ترین سایت فروش بلیت کنسرت در آمریکا، به دلیل فشار هواداران «تیلور سویفت» از کار افتاد و با مشکلات فنی مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ثروت تیلور سوئیفت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *