راهنمای خرید انواع شلوار زنانه، شلوارهای موجود در بازار

فرض کنید برای خرید شلوار به یک مغازه مراجعه کردید یا قصد دارید به صورت آنلاین شلوار مورد نظرتان را سفارش دهید. آیا مدل‌های مختلف شلوار را می‌شناسید؟ آیا می‌دانید با توجه به فرم بدنتان کدام شلوار برای شما مناسب‌تر است و استایل شما را زیباتر می‌کند؟ شلوار بگ، دمپا، اسکینی، مام فیت و… مدل‌های مختلف شلوار زنانه هستند. برای مثال اگر قصد خرید شلوار بگ زنانه دارید لازم است پیش از آن درباره فرم این شلوار، اندام‌های مناسب برای این فرم شلوار و… به خوبی تحقیق کنید. برای افزایش اطلاعاتتان پیش از خرید شلوار زنانه پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

دامن شلواری

راهنمای خرید انواع شلوار زنانه، شلوارهای موجود در بازار

دامن شلواری تاثیر بسزایی در افزایش قد بانوان خواهد داشت به همین علت برای بانوانی با قد کوتاه انتخابی مناسب به شمار می‌رود. دامن شلواری انواع متفاوتی دارد اما به طور کلی می‌توان گفت این شلوار در قسمت کمر تا مچ پا بسیار گشاد است.

در اکثر موارد برای دوخت این شلوار از پارچه ابروبادی یا انواع پارچه نخی و لخت استفاده می‌شود. برای خرید شلوار زنانه در فصل تابستان، دامن شلواری بهترین گزینه خواهد بود. استفاده از این مدل شلوارها در فصل تابستان، باعث می‌شود علاوه‌بر زیباتر شدن استایلتان، حس خنکی و راحتی را تجربه کنید.

شلوار اسکینی

شلوار اسکینی نوعی شلوار است که در ناحیه ران و باسن کاملا جذب و در قسمت ساق پا فیت است. به دلیل تنگ بودن این نوع از شلوارها، معمولا برای دوخت آن از الیاف مصنوعی کشی استفاده می‌شود تا پوشیدن آن راحت‌تر باشد.

این سبک از شلوار از سال 2011 برای بانوان رایج شد اما در سال‌های اخیر شلوار اسکینی از محبوبیت کمتری برخوردار است. برای خرید شلوار زنانه مدل اسکینی لازم است دقت کنید چرا که اگر اندام بسیار لاغری دارید این مدل برای شما مناسب نخواهد بود.

شلوار مام فیت

شلوار مام فیت یکی از شلوارهای جذابی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. از لحاظ ظاهری این شلوار یک فاق بلند دارد و در بخش ساق پا حالت جذب‌تری پیدا می‌کند. شلوار مام فیت در قسمت ران پا نه گشاد است و نه تنگ و این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی این شلوار را با تمام سبک‌های مختلف استایل‌ ست کنید. در اکثر مواقع کمر این شلوار کشی است و یا لازم است با کمربند آن را ببندید.

 

شلوار بگ

راهنمای خرید انواع شلوار زنانه، شلوارهای موجود در بازار

شلوار بگ یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های شلوار است که از دهه 80 میلادی بین مردم رایج بوده اما مدتی به فراموشی سپرده شده بود. در سال‌های اخیر خرید شلوار بگ زنانه رواج یافت و طراحان لباس به استفاده از این مدل شلوار روی آوردند. شلوار بگ از کمر به پایین گشاد است اما گشادی آن‌ از انواع دامن شلواری کمتر است.

اگر اهل استایل‌های راحتی و کژوال هستید خرید شلوار بگ زنانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی که استایل‌ها و سلیقه‌های مختلف متفاوت است، لازم است در هنگام خرید شلوار بگ زنانه، به میزان گشادی قسمت‌های پایین شلوار دقت کنید. میزان گشادی قسمت پایین شلوارهای بگ در دو دسته بگ و نیم بگ قرار می‌گیرد.

شلوار بوت کات دمپا گشاد

شلوار بوت کات نیز در دسته شلوارهایی قرار گرفته که پس از گذشت سالیان زیاد دوباره طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این شلوار در دسته شلوارهای دمپا قرار گرفته و از قسمت زانو به پایین گشاد می‌شود. بلندی این شلوار معمولا تا مچ پا می‌رسد اما مدل‌های کوتاه‌تر آن نیز وجود دارد.

اگر قصد خرید شلوار زنانه دارید، شلوار بوت کات یکی از مدل‌های جذاب است. شلوار بوت کات باعث می‌شود پاهای شما کشیده‌تر به نظر برسد. به صورت کلی می‌توان گفت این شلوار برای افرادی با اندام سیبی شکل بسیار مناسب‌تر است.

شلوار دمپا طرح‌دار

یکی از شلوارهای ترند سال‌های اخیر، شلوارهای طرح‌دار است. شلوارهایی که کل پارچه آن طرح‌هایی مثل پلنگی، راه راه و… دارند با شومیزهای ساده هارمونی بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند. اگر اهل پوشیدن شلوارهای دمپا هستید، پیشنهاد می‌کنیم شلوار دمپا طرح‌دار را حتما امتحان کنید.

خرید انواع مدل شلوار زنانه از خانه شلوار

وجود یک فروشگاه خوب که بتوانید در آن تمام مدل‌های شلوار را در سایزها و رنگ‌بندی متنوع پیدا کنید ضروری است. خانه شلوار تولید کننده و وارد کننده انواع اجناس ایرانی و خارجی می‌باشد. برای خرید انواع شلوار زنانه می‌توانید به وب‌سایت خانه شلوار https://khanehshalvar.co مراجعه کنید.

آدرس خرید حضوری:

  • شعبه یک: میدان ونک، خیابان ونک، نبش پاساژ ونک، پلاک ۱
  • شعبه دوم: میدان ونک، خیابان ونک، پاساژ ونک، پلاک ۱۸
  • شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۲۹۱۹

جمع‌بندی

شلوار نقش مهمی در استایل دارد. شما با خریدی هوشمندانه با توجه به سبک استایل و فرم بدنتان می‌توانید تجربه خوبی در خرید شلوار زنانه داشته باشید. کافیست با کسب اطلاعات درباره انواع شلوار و تناسب آن‌ها با استایل‌های مختلف به خرید بپردازید. به این ترتیب می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌ای مشخص شلواری مناسب چندین استایل خود را خریداری کنید و از هزینه‌های اضافی جلوگیری نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *