تایید سرنخ فاطمه گودرزی توسط پدر سما جهانباز [+عکس]

بسیاری از پیگیرهای سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی در شیراز این روزها درگیر ادعای فاطمه گودرزی جهت پیدا شدن مردی مشکوک که عامل اصلی ربایش سما جهانباز است، شده‌اند. اما اکنون واکنش جنجالی پدر سما جهانباز به ادعای فاطمه گودرزی بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

واکنش پدر دختر گمشده اصفهانی به سرنخ فاطمه گودرزی

واکنش پدر سما جهانباز به ادعای جنجالی فاطمه گودرزی این روزها بازتاب عجیبی داشته که در فضای مجازی چیزی جز این خبر وجود ندارد. در ادامه به جزییات این واکنش جنجالی از پدر دختر گمشده اصفهانی در شیراز خواهیم پرداخت.

شاید یکی از جدی‌ترین خبرها درباره سما جهان باز دختر گمشده ای که در شیراز به یکباره ناپدید شد و یک اصفهان را درگیر خود کرد، ادعا یا سرنخ های فاطمه گودرزی از حضور مردی به عنوان دزد احتمالی سما جهانباز باشد که با منتشر کردن ویدئویی این خبر را به رویت همه ایران رساند.

بیشتر بخوانید:

20 خبر از حقایق پنهان سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی [+ عکس و فیلم از جزییات]

واکنش پدر سما جهانباز ادعای فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی که اخیرا ادعای پیدا کردن سرنخ گم شدن سما جهانباز، دختر گمشده در شیراز را مطرح کرده بود، اکنون با واکنش پدرش روبرو شده است. پدر سما جهانباز قبل‌تر واکنش‌های عجیب دیگری هم داشته که گمانه‌زنی‌هایی به قاتل بودن وی هم شده بود. برخی از رسانه‌ها شک کرده‌اند که شاید خانواده سما جهانباز او را کشته باشند.

ادعای فاطمه گودرزی و پدر سما جهانباز

پدر سما جهانباز درباره ادعای فاطمه گودرزی
پدر سما جهانباز درباره ادعای فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری متعدد از مردی جوان با تی شرت قرمز منتشر کرده و مدعی شده بود که این مرد در تعقیب سما جهانباز بوده و احتمالا در گم شدن او نقش داشته است. او دو تصویر منتشر کرده که اولین تصویر مقابل طلافروشی را نشان می‌دهد و در دومین تصویر مرد جوان، در خیابان سما جهانباز را تعقیب می‌کند. پس از انتشار این ادعا از سوی فاطمه گودرزی، اکنون پدر سما جهانباز با نام سعید جهانباز هم این موضوع را تایید کرده و از این بازیگر پیشکسوت تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “تایید سرنخ فاطمه گودرزی توسط پدر سما جهانباز [+عکس]

  1. سلام این پسر داره امار میده شش بار پشت گردن دست میزنه تو خیابان کسی بوده از این پسر سر نخی نمیتونی بگیری اعتراف نمیکنه خیلی زرنگ هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *