پیشرفت رشد بیبی دوج و بررسی تکنیکال آن [+جزئیات]

به تازگی اخباری در مورد پیشرفت رشد بیبی دوج در رسانه ها پخش شده است. در ادامه قرار است به صورت تکنیکال این رمز ارز را بررسی کنیم.

این روزها دنیای کریپتو کارنسی تحت تاثیر حرف‌های ایلان ماسک بالا و پایین می‌شود. چندی پیش، باز هم ایلان ماسک با انتشار توییت‌هایی از یک رمز ارز جدید، توجه همگان را به سوی این رمز ارز جلب کرد. رمز ارزی که توسط ایلان ماسک معرفی و معروف شده است، بیبی دوج (Baby Doge) نام دارد. 

پیشرفت رشد بیبی دوج

  • بالا رفتن قیمت بیبی دوج در مارکت

در ادامه می‌توانید بالا رفتن قیمت بیبی دوج در مارکت را ببینید:

پیشرفت رشد بیبی دوج
بالا رفتن قیمت بیبی دوج در مارکت

بیبی دوج (BABYDOGE) با مارکت کپ (حجم نقدینگی) به نسبت پایین خود اخیرا توانسته رشد خوبی داشته باشد؛ این اتفاق باعث شده است که هواداران و هولدران خاص خود را به شدت به وجد آورده و در شبکه‌های اجتماعی بسیار ترند (Trend) شود.

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید بیبی دوج پس از برخورد به ناحیه حمایتی ۰.۸ دچار فشار خرید بسیار زیادی شد و حرکت صعودی اسپایک خود را آغاز کرد، با ورود حجم زیاد و شروع این حرکت صعودی دچار گپ (FVG) یا عدم تعادل قیمت (Imbalance) شد. با وجود این گپ قیمتی در ناحیه حمایتی ۲.۵ و فیبوناچی ۰.۳۸۲ این ناحیه را به یک ناحیه حمایتی قوی تبدیل کرده است.

بالا رفتن قیمت بیبی دوج در مارکت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *