ارزش 500 هزار دلاری بیت کوین تا سال 2025 [+جزئیات]

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر ارزش 500 هزار دلاری بیت کوین تا سال 2025 را پیش بینی کرده است.

رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال 2025 به 500 هزار دلار می‌رسد. در همین بازه زمانی، او انتظار دارد قیمت طلا به ۵۰۰۰ دلار و نقره به ۵۰۰ دلار برسد، کیوساکی همچنین هشدار داد که یک رکود بسیار بزرگ در راه است.

ارزش 500 هزار دلاری بیت کوین تا سال 2025

  • بیت کوین
ارزش 500 هزار دلاری بیت کوین تا سال 2025
بیت کوین 500 هزار دلاری تا سال 2025

کیوساکی قبلا توضیح داد که طلا، نقره و بیت کوین پول واقعی هستند در حالی که دلار آمریکا پول جعلی است. در ژانویه، او گفت که ما در یک رکود جهانی هستیم و نسبت به ورشکستگی های فزاینده، بیکاری و بی خانمانی هشدار داد. این نویسنده مشهور پیش بینی کرد که قیمت طلا تا ۳۸۰۰ دلار و نقره به ۷۵ دلار در سال جاری افزایش خواهد یافت.

او در دسامبر گذشته گفت که صاحبان طلا، نقره و بیت کوین زمانی ثروتمندتر خواهند شد که فدرال رزرو تریلیون ها دلار چاپ کند. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۲۰۴۲ دلار معامله می شود در حالی که قیمت نقدی طلا ۱۸۶۹ دلار در هر اونس و نقره ۲۲.۲۳ دلار در هر اونس است.

بیت کوین 500 هزار دلاری تا سال 2025

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *