فوری: تیپ جدید پژو 207 با داشبورد پژو 206 معرفی شد!! [+جزئیات]

خودرو پژو 207 تیپ 5 ؛ گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا نسخه کم آپشن و پایه پژو ۲۰۷ را با نام تیپ ۵ به بازار عرضه کند.

با اعلام خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ مشخص شد که ایران خودرو می خواهد تا به نوعی این خودرو را در خط تولیدش نگه دارد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات جایگزین پژو ۲۰۶ آشنا خواهیم شد.

خودرو پژو 207 تیپ 5

  • 207 تیپ 5 با داشبورد 206

به گزارش منابع خبری:

ایران خودرو لیست مشخصات پژو ۲۰۷ تیپ ۵ را منتشر کرد که نشان می‌دهد این خودرو از لحاظ فنی و طراحی ظاهری بیرونی نسبت به سایر مدل‌های خود تفاوتی ندارد، اما امکانات آن کمتر شده و طراحان داشبورد پژو ۲۰۶ را برای آن در نظر گرفتند.

خودرو پژو 207 تیپ 5
تیپ 5 پژو 207

 

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ به پیشرانه TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۱۶ سوپاپ قدرت ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی هم توان را به چرخ های جلوی این هاچ بک می رساند. در ۲۰۷ تیپ ۵ خبری از ترمز دیسکی عقب نیست و این خودرو ترمز کاسه ای را در این بخش دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و ظرف مدت ۱۱.۶ ثانیه می‌تواند از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این هاچ بک نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۶ لیتر اعلام شده است.

قالب داشبورد این خودرو نسبت به سایر مدل‌های خانواده پژو ۲۰۷ متفاوت بوده و طراحان از قالب داشبورد پژو ۲۰۶ برای این خودرو استفاده کردند. همچنین این خودرو فاقد امکاناتی چون کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و دوربین عقب است.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “فوری: تیپ جدید پژو 207 با داشبورد پژو 206 معرفی شد!! [+جزئیات]

  1. زیاد سخت نگیر برادر از اول رودری هاش با ۲۰۶ یکی بود حالا داشبوردشم یکی شده

    سلامتی داداشیای لاکچری بازم که با ۲۰۷ فاز کوسه میگیرن نکشیمون میلیاردر😅

  2. لعنت به ایران خودرو و شورای رقابت باید پول های اضافه گرفته شده بابت خرید پژو ۲۰۷تیپ۵ را به مصرف کنندگان پس بدهد دزدی آشکار یعنی این مجلس شورای اسلامی کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *