ریزش قیمت گوشت قرمز با عرضه انبوه دام از اواسط اسفند ماه

به تازگی خبری در مورد ریزش قیمت گوشت قرمز با عرضه انبوه دام از اواسط اسفند ماه در رسانه ها پخش شده است و در آینده نزدیک قرار است اقدامات آن انجام شود.

رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده از عرضه انبوه دام سبک از اواسط اسفندماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: با عرضه انبوه دام زنده سبک، قیمت گوشت قرمز در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

قیمت جدید گوشت گوسفندی در روز 30 بهمن 1401

مبلغ واقعی گوشت کیلویی در بازار به چند تومان خواهد رسید ؟ [+جزئیات]

ریزش قیمت گوشت قرمز با عرضه انبوه دام

  • کاهش قیمت گوشت با عرضه انبوه دام در اسفند ماه
ریزش قیمت گوشت قرمز با عرضه انبوه دام
کاهش قیمت گوشت با عرضه انبوه دام در اسفند ماه

رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده درباره وضعیت جمعیت دامی کشور اظهارداشت: طبق آمارهای موجود جمعیت دام سبک بین ۶۵ تا ۷۱ میلیون راس، دام سنگین گوشتی حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار راس، دام سنگین شیری یک میلیون و ۳۰۰ هزار راس، گاومیش ۷۳ هزار راس و شتر ۱۳ هزار راس است که همه اینها گوشت قرمز محاسبه می شوند بنابراین با توجه به بارش های مناسب، جمعیت دامی در همه موارد افزایش می یابد که در بازار گوشت قرمز اثرگذار است.

پوریان افزود: قیمت دام زنده سبک را براساس درجه بندی بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزارتومان و دام سنگین درجه بندی بین ۹۰ تا ۱۰۵ هزارتومان است. بنابراین قیمت لاشه این محصول در بازار باید برای گوشت گوسفندی نر درجه یک ۲۲۰ هزارتومان و گوشت گوساله ۲۱۰ هزارتومان باشد همچنین تکه های تفکیکی گوشت گوسفندی درجه یک ۲۵۰ هزارتومان و گوساله نر درجه یک ۲۲۰ هزارتومان به دست مصرف کنندگان برسد.

کاهش قیمت گوشت با عرضه انبوه دام در اسفند ماه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *