فوری: شورای رقابت قیمت دنا پلاس را تعیین کرد! +[قیمت رسمی]

دنا پلاس شورای رقابت ؛ پس از جنجال به پا شده درباره قیمت دنا پلاس در شورای رقابت، شنیده ها حاکی از آن است که قیمت این خودرو اصلاح شده است.

پیام شما شهروندان عزیز در مورد افزایش قیمت خودروی دنا پلاس، توسط رسانه ها پیگیری شد. براساس شنیده ها شورای رقابت قیمت نهایی دنا پلاس را به ایران خودرو اعلام کرده و متقاضیان باید منتظر باشند که این شرکت در قالب اطلاعیه ای قیمت این خودرو را اعلام کند. در ادامه مطلب با خبر شورای رقابت خودرو همراه ما بمانید.

دنا پلاس شورای رقابت

  • قیمت دنا پلاس در شورای رقابت

به گزارش منابع خبری:

شورای رقابت قیمت جدید دناپلاس دنده‌ای را مصوب و به ایران‌خودرو ابلاغ کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که قیمت جدید این خودرو نسبت به قیمت تعیین‌شده قبلی، تا اندازه‌ای کم‌تر است.

پس از جنجال به پا شده درباره قیمت دنا پلاس، شورای رقابت در کارگروه خودرو با حضور مسئولان ایران‌خودرو و سازمان حمایت جلسه‌ای تشکیل داد و موضوع افزایش قیمت ‌دناپلاس در این جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت. در زمان حاضر گویا شورای رقابت قیمت نهایی این محصول را به ایران‌خودرو اعلام کرده است و متقاضیان باید منتظر باشند که این شرکت در قالب اطلاعیه‌ای قیمت دناپلاس را اعلام کند.

دنا پلاس شورای رقابت

شورای رقابت قیمت دنا پلاس

با وجود اینکه چند روز از برگزاری جلسه شورای رقابت درخصوص اصلاح قیمت دناپلاس گذشته است و در آن جلسه نیز قیمت مصوب جدید دنا پلاس تعیین شده است، اما شرکت ایران خودرو هنوز در خصوص قیمت مصرف‌کننده جدید این خودرو اطلاع‌رسانی نکرده و این در حالی است که خریداران دناپلاس براساس فراخوان ایران تا روز 6 تیر فرصت واریز وجه برای خرید این خودرو را دارند.

در مصوبه امروز نظرات ایران خودرو، سازمان حمایت و شورای رقابت اخذ و در نتیجه تصمیم بر آن شد تا قیمت این محصول براساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت باشد. اما هنوز خبری از اعلام قطعی قیمت این خودرو توسط این خودروساز نیست و همین موضوع باعث شده آن دسته از مشتریانی که باید تکمیل وجه این خودرو را انجام دهند ، معطل اعلام قیمت جدید این خودرو باشند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *