هوش مصنوعی قیمت بیت کوین در آینده را پیش‌بینی کرد!

اخبار بیت کوین ؛ در آینده نزدیک این احتمال وجود دارد که شاهد بیت کوین صد هزار دلاری باشیم. بیشتر گمانه‌زنی‌ها، درباره زمان رسیدن بیت کوین به این نقطه است.

بیت کوین نوعی پول الکترونیکی است که نهاد واسطی در انتشار و نقل‌وانتقال و مدیریت آن دخالت ندارد و کنترل آن در‌اختیار مردم است. در این سیستم پولی، مردم بانک خود هستند و پول را به‌طور‌مستقیم و بدون نیاز به بانک یا نهاد متمرکزی به یکدیگر انتقال می‌دهند. در ادامه مطلب با خبر هوش مصنوعی پیش‌بینی بیت کوین همراه ما بمانید.

اخبار بیت کوین

  • بیت کوین پیش‌بینی هوش مصنوعی

به گزارش منابع خبری:

پس از صعود چشمگیر بیت کوین (BTC) به نزدیکی ۶۹۰۰۰ دلار در اواخر سال ۲۰۲۱، بسیاری از کارشناسان توافق دارند که سطح ۱۰۰ هزار دلار رکورد بعدی بیت کوین است. بیشتر گمانه‌زنی‌ها، درباره زمان رسیدن بیت کوین به این نقطه است.

با توجه به این موضوع، این سؤال از هوش مصنوعی گوگل، Google’s Bard، پرسیده شد: بارد احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار را تأیید کرد و چهار عامل کلیدی را برشمرد که می‌توانند بیت کوین را به این سطح برسانند. با این حال، این ابزار هشدار داد که تضمینی وجود ندارد که بیت کوین به مرز ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. اولاً، بارد به نقش پذیرش انبوه ارز‌های دیجیتال در رکورد‌های جدید پی برد. این ابزار خاطرنشان کرد که تقاضا برای این دارایی احتمالاً افزایش می‌یابد؛ زیرا افراد بیشتری در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند و این قیمت را بالا می‌برد.

اخبار بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین

فرض کنید می‌خواهید پولی را به دوستی در کشوری دیگر ارسال کنید. اگر بخواهید با روش‌های سنتی و از طریق سیستم بانکی این کار را انجام دهید، چه دردسرها و هزینه‌هایی انتظار شما را می‌کشد؟ حالا تصور کنید سیستمی هست که می‌توانید از طریق آن این انتقال را به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به هیچ بانک یا واسطه‌ای در هر لحظه‌ای از شبانه‌روز انجام دهید؛ به دنیای بیت کوین خوش آمدید. همه مردم می‌توانند از‌طریق نرم‌افزار اصلی (Bitcoin Core) یا کیف پول بیت کوین به یکدیگر بیت کوین انتقال دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *