همنواز

واریز یارانه معیشتی عید قربان از امشب ؛ مبلغ یارانه عید قربان چقدر است؟!

سال گذشته خبری منتشر شد که قرار است دولت پولی به عنوان عیدی برای عید قربان واریز کند اما فاقد اعتبار بود، اما امسال خبر واریز یارانه عید قربان صحت دارد ؟

بر اساس اعلام مسئولان وزارت کار احتمال اینکه اعتبار مازاد ۸۰ هزار تومان برای خانوارهای دهک‌های ۴ تا ۹ نیز فعال شود و دولت در آینده از سبد سلامت نظیر شوینده ها حمایت کند، وجود دارد. در ادامه مطلب با خبر عیدی دولت عید قربان همراه ما بمانید.

واریز یارانه عید قربان

  • واریز یارانه در عید قربان

به گزارش منابع خبری:

طبق ماه های گذشته یارانه معیشتی بهمن ماه نیز به حساب سرپرستان واریز می شود. یارانه معیشتی این ماه نیز طبق روال قبل به صورت نقدی است.

همان طور که گفته شد خبری که سال گذشته درباره واریز یارانه عید قربان در فضای مجازی منتشر شد کذب بود. امسال هم تا کنون خبری در این باره منتشر نشده و از آنجایی که پنج‌شنبه، هشتم تیرماه روز عید اعلام شده است، بنابراین احتمالا خبری از یارانه نقدی هم نخواهد بود.

واریز یارانه عید قربان

مبلغ یارانه عید قربان

دولت در بیستم هر ماه یارانه نقدی را پرداخت می‌کند، پارسال عم عید قربان مصادف با ۱۹ تیرماه بود و به همین دلیل برخی گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه قرار است یارانه دیگری به دست مشمولان برسد، بالا گرفت. با اینحال، یارانه نقدی به روال دوره‌های قبل برای دهک‌های اول تا سوم به میزان ۴۰۰ هزار تومان واریز شد و به بقیه هم ۳۰۰ هزار تومان رسید. آنچه درباره مبلغ یارانه نقدی در بودجه ۱۴۰۲ آمده است، به مانند سال قبل است؛ یعنی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان. اما اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه نقدی.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *