شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا چیست ؟! [+نحوه دریافت]

وام 200 میلیونی بانک سینا ؛ در طرح میعاد بانک سینا، کاربران می‌توانند با توجه به سپرده ای که دارند تا سقف 80 درصد از میانگین حساب خود را وام دریافت کنند.

در طرح میعاد بانک سینا شما می‌توانید با ایجاد میانگین حساب بین ۳ تا ۱۲ ماه تا ۸۰ درصد میانگین حساب خود تسهیلات دریافت کنید. در ادامه مطلب با خبر وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا همراه ما بمانید.

وام 200 میلیونی بانک سینا

  • شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا

به گزارش منابع خبری:

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام هستند می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «ارغوان سینا» استفاده کنند. سقف این وام برای شرکت‌ها و اشخاص حقوقی به 500 میلیون تومان می‌رسد.

البته این طرح دارای ۹ درصد سود ثابت است. حداکثر سقف تسهیلات دریافتی در این طرح ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. بازپرداخت این طرح برحسب مدت ماندگاری سپرده بین ۹ تا ۳۶ ماه تقسیم شده است. در این طرح حداقل مبلغ سپرده‌گذاری ۱۰۰ هزار تومان و حداقل مبلغ میانگین حساب هم ۵ میلیون تومان است. وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است.

وام 200 میلیونی بانک سینا

نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا

برای دریافت این وام می‌توانید به یکی از شعب بانک سینا در سراسر کشور مراجعه کنید. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری تعیین شده و حداکثر به 23 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 36 ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *