وزیر کشور پیگیر آخرین وضعیت بارش برف چهارمحال و بختیاری شد

به تازگی اخباری از آخرین وضعیت بارش برف چهارمحال و بختیاری در رسانه های پخش شده است. گویا وزیر کشور پیگیر مشکلات و وضعیت این استان خواهد بود.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات مناطق برف‌گیر چهارمحال و بختیاری که با حضور مسوولان ملی و استانی برگزار شد، در تماس تلفنی با فرماندار کوهرنگ آخرین وضعیت ماشین‌آلات، تجهیزات، امکانات، تامین نیازهای اساسی شامل آرد، آب آشامیدنی، بسته‌های غذایی، لباس گرم، پتو، نایلون و اتصال زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تلفن این شهرستان را بررسی و دستوراتی برای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

میزان بی سابقه بارش برف چهارمحال و بختیاری

اتمام بارش برف بعد از چهار روز در چهارمحال بختیاری

آخرین وضعیت بارش برف چهارمحال و بختیاری

  • پیگیری ار وضعیت بارش برف در چهارمحال بختیاری
آخرین وضعیت بارش برف چهارمحال و بختیاری
پیگیری ار وضعیت بارش برف در چهارمحال بختیاری

به نقل و قول از ایرنا، وزیر کشور روز پنجشنبه به‌همراه معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی به‌منظور بررسی میزان خسارت ناشی از بارش برف سنگین اخیر در چهارمحال و بختیاری از طریق زمینی وارد این استان شد.

آیت الله رئیسی در این تماس‌ها دستورات لازم جهت بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار برای حل مشکلات و امدادرسانی به مردم این مناطق صادر کرد. معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی‌سابقه استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

محمد مخبر چهارشنبه شب در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار چهارمحال و بختیاری خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت محاصره برف را بصورت مستمر گزارش کرده تا در صورت نیاز از ظرفیت استان های معین برای امدادرسانی استفاده شود.

پیگیری ار وضعیت بارش برف در چهارمحال بختیاری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *