مسمومیت ۲۰ مدرسه دخترانه دیگر در روز گذشته [+جزئیات]

مسمومیت ۲۰ مدرسه دخترانه دیگر در روز گذشته دوباره حواشی زیادی را به همراه داشته که تاکنون هیچ خبر موثقی درباره‌ی کسانی که این کار را کرده‌اند، بدست نیامده.

به نقل از خبر گزاری دیده بان ؛ نخستین مورد از مسمومیت‌ها، در روز نهم آذر ماه سال 1401 در هنرستان دولتی نور در شهر قم رخ داد و به مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر منجر شد و در نهایت، روز گذشته، به مدارس تهران نیز رسید و مسمومیت بیست مدرسه دخترانه در دهم اسفند ماه همراه شد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده مسمومیت دانش آموزان مدرسه یارجانی نارمک چیست ؟

گاز n2 چیست ؟ آیا این گاز عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان می باشد؟

مسمومیت ۲۰ مدرسه دخترانه دیگر در روز گذشته

مسمومیت ۲۰ مدرسه دخترانه دیگر در روز گذشته
مسمومیت بیست مدرسه دخترانه در دهم اسفند ماه

پس از روزی که مدرسه‌ای در قم دچار این اتفاق و مسمویت دانش‌آموزان دختر شد، شبیه این حادثه در مدارس دخترانه دیگری در قم و بروجرد رخ داد. روز گذشته، این حوادث نیز، سر از تهران و سایر استان‌های حول محور آن، مثل البرز، کرمانشاه و اردبیل هم درآورد.

دانش‌آموزانی که دچار این مسمومیت‌ شدند، معمولا علائمی نظیر بی‌حالی، سوزش گلو و سرگیجه داشته‌اند که تاکنون دلیلی قطعی برای آن اعلام نشده است.

طبق آمار جدیدی که درآمده، دو مدرسه هاجر و سیزده آبان در تهرانسر تهران، دبیرستان دخترانه عصمت واقع در منطقه پنج تهران، دبستان دخترانه‌ی یارجانی در نارمک تهران، دو دبیرستان دخترانه در تهرانپارس، مدرسه دخترانه جاجرودی در شرق تهران، هفت مدرسه در اردبیل، دو دبیرستان‌ و دبستان دخترانه در کرمانشاه، دو مدرسه دخترانه در فردیس، حداقل دو مدرسه در قم، دبیرستان دخترانه ۲۲ بهمن در شاهین‌شهر و دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی لرستان دچار مسمومیت شدند.

مسمومیت دانش آموزان ۲۰ مدرسه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *