جزئیات دقیق روز و ساعت لحظه تحویل سال نو 1402 + [رنگ، حیوان و نماد]

روز و ساعت لحظه تحویل سال نو 1402 اعلام شد. نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه روز سه شنبه است. امسال سال خرگوش می‌باشد.

لحظه تحویل سال نو 1402

عید نوروز بزرگترین جشن ملی ایرانیان است و محدود به مرز‌های جغرافیایی کشورایران نیست و گسترۀ آن به پهنای مرز‌های فرهنگ ایرانی است. به غیر از کشور‌های اطراف همچون تاجیکستان، افغانستان و … عید نوروز توسط فرزندان ایران زمین در سراسر گیتی پاس داشته می‌شود.

نوروز باستانی یادگار نیک گذشتگان ماست که پیام آور دوستی، عشق و محبت است. نوروز ایرانی درآمیخته با لطافت وخرمی طبیعت و فرصتی کم نظیر برای ورود به مرحله‌ای نیکوتر و برتر از عمر آدمی است. بدون تردید دمیدن روح تازگی بهار در میان درختان تنومند و کهنسال و استوار بسیار زیبا و دلنشین است.

تحویل سال ۱۴۰۲

روز دقیق تحویل سال ۱۴۰۲ ؟ سه شنبه یکم فروردین ۱۴۰۲ است (۱۴۰۲/۰۱/۰۱) و تعطیل رسمی

ساعت دقیق تحویل سال ۱۴۰۲ چیست ؟

زمان تحویل سال 1402 : ساعت 00 و 54 دقیقه و 28 ثانیه بامداد (ساعت: ۰۰:۵۴:۲۸ بامداد)

سریال های نوروزی سال 1402 + [زمان پخش و تکرار سریالهای نوروزی 1402]

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402 + [فهرست بهترین‌ها]

لحظه تحویل سال نو 1402
مشخصات متولدین سال خرگوش

سال ۱۴۰۲ سال چه حیوانی است؟

سال ۱۴۰۲ سال خرگوش است!

مشخصات متولدین سال خرگوش

برای زمان‌های طولانی خرگوش برای چینی‌ها سمبل امید بوده است. خرگوش حیوانی ظریف و دوست داشتنی است. در چین به نوزادان تازه به دنیا آمده تصاویری از خرگوش هدیه می‌دهند تا او زندگی سراسر آرامش و خوشبختی داشته باشد.

متولدین سال خرگوش افرادی نجیب، ملایم، حساس، باحیا، و مهربان هستند. این افراد از حافظه‌ی خوبی هم برخوردارند. آن‌ها عاشق گفتگو و ارتباط با دیگران و شوخ طبعی هستند. آن‌ها می‌دانند که چطور باید زندگیشان را رمانتیک کنند.

متولدین سال خرگوش شادترین انسان‌ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز هستند. هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را دست کم بگیرد؛ زیرا همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

رنگ سال ۱۴۰۲

رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ یا رنگ سال ۱۴۰۲ معرفی شده است. این رنگ نماد شجاعت، قدرت و سرزندگی است. هر چند که رنگ قرمز پرشین به عنوان رنگ اصلی سال ۲۰۲۳ معرفی شده است، اما این موضوع به آن معنا نیست که شما تنها باید از این رنگ استفاده کنید.

اگر به دنبال این هستید که رنگ مانتو ۱۴۰۲ چه رنگی است و یا لباس ۱۴۰۲ خودتان را چه رنگی بخرید، بهتر است از رنگ‌های مخصوص فصل بهار استفاده کنید. امسال علاوه بر رنگ قرمز پرشین رنگ‌هایی مثل بژ فندقی، سبز نعنایی، سبز فسفری، صورتی زنده، آبی لاجوردی، قرمز آتشین، زرد و سبز زیتونی نیز در پلت رنگی بهار و تابستان ۱۴۰۲ قرار دارند.

اگر دوست دارید بهار ۱۴۰۲ لباس‌هایی با رنگ‌های خاص و مد روز بپوشید، پیشنهاد می‌شود حتماً از این رنگ‌ها کمک بگیرید. برای انتخاب رنگ اکسسوری و لباس‌های بهار ۱۴۰۲ پیشنهاد می‌شود حتماً از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی و فسفری نیز استفاده کنید.

لحظه تحویل سال 1402 هجری شمسی

لحظه دقیق تحویل سال 1402 : سه شنبه یکم فروردین

ساعت و دقیقه تحویل سال ۱۴۰۲ : ساعت 00 و 54 دقیقه و 28 ثانیه بامداد (ساعت: ۰۰:۵۴:۲۸ بامداد)

سوالات متداول لحظه تحویل سال نو 1402

لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ چه ساعتی است ؟

ساعت 00 و 54 دقیقه و 28 ثانیه بامداد

حیوان سال 1402 ؟

خرگوش

رنگ سال ۱۴۰۲ ؟

رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta)

آیا سال ۱۴۰۲ کبیسه است ؟

خیر، سال ۱۴۰۲ کبیسه نیست و اسفند آن ۲۹ روز دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *