فیلم تقدیم کردن جایزه تیم ملی هاکی بانوان به زنان سرزمین ایران ؛ ویدئوی خوشحالی کردن زنان تیم ملی هاکی

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل سنگاپور به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید.

فیلم خوشحالی تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با انتشار خبر نایب قهرمان شدن تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران و اخبار دیگر از عنوان نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ زنان به تازگی در فضای مجازی سر و صدای بسیاری به پا کرده‌است.

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران

بازی هاکی روی یخ بانوان

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران

ملی پوشان هاکی روی یخ کشور در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا عصر امروز مقابل تیم قدرتمند و با سابقه تایلند قرار گرفتند که طی آن نمایندگان شایسته ایران از پس تیم ملی هاکی رو یخ تایلند بر نیامدند و نایب قهرمان آسیا شدند.

در ادامه می‌توانید فیلم خوشحالی تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران را ببینید:

فیلم خوشحالی تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با شکست مقابل تایلند به عنوان نایب‌قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. تیم ملی هاکی روی یخ ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا یک‌شنبه(۱۷ اردیبهشت) به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.  به این ترتیب ملی‌پوشان ایران پس از تابلند به مقام نایب قهرمانی آسیا دست پیدا کردند.

تیم ایران در مراحل قبل تیم‌های هند، قرقیزستان، کویت، امارات و سنگاپور را شکست داده بود اما مقابل تایلند نتیجه را واگذار کرد.  اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام‌نیا، دیبا فرزام‌نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، زهرا قاسمی و آرزو ایزدی بازیکنان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.

فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی، سرمربی و مربی تیم ملی و اوویس حسن‌زاده نیز به عنوان مدیر، تیم‌ ملی کاروان اعزامی را همراهی می‌کنند.

فیلمی در فضای مجازی پخش شده که در آن از ایران ایران کردن دیدنی دختران تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران یاد می‌کند… این ویدئو را ببینید:

فیلم تقدیم کردن جایزه تیم ملی هاکی بانوان به زنان سرزمین ایران را ببینید:

بیشتر بخوانید:

فیلم کامل و بدون سانسور مناظره صادق زیباکلام با علی علیزاده در دو راند اول و دوم
از دست ندهید: فیلم خوانندگی بهار ارجمند [2 ویدئو از خوانندگی خواهر برزو ارجمند]
انتقام یک پسر از عشق خود با حمله به همسایه ها [+ویدیو]
جدیدترین شخصیت برنامه مهمونی ایرج طهماسب [+عکس]
پشت پرده لنج توقیفی به علت بد حجابی [+جزئیات]

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *