علت مرگ جواد بازاریان چه بود ؟ دوبلر پیشکسوت در گذشت

جواد بازاریان، دوبلر پیشکسوت و فیلم نامه نویس معروف ساعاتی پیش درگذشت. جزئیات علت مرگ جواد بازاریان را با فیگار دنبال کنید.

جواد بازاریان دوبلر و فیلم نامه نویس ایرانی که در آلمان زندگی می کرد، ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت. جواد بازایان در سن 87 سالگی در آلمان دار فانی را وداع گفت. وی از شخصیت های معروف و محبوب ایرانی بود.

علت مرگ جواد بازاریان

علت مرگ حواد بازاریان
دلیل مرگ جواد بازاریان

جواد بازاریان دوبلر پیشکسوت درگذشت

جواد بازاریان در سال 1315 در مشهد دیده به جهان گشود. هنرمند معروف گوینده شخصیت معروف« میکی موس» می باشد که درباره شخصیتش می گوید:

«وقتی میکی موس به ایران آمد، نزدیک به ۵۰ سال پیش بود. به جای او حرف زدم یک‌صدای ریز کوچولو داشت. همان‌صدا را در تمام دو هزار و خرده‌ای کارتون میکی‌موس استفاده کردم.»

هنرنمایی های جواد بازاریان

همچنین در فیلم امام علی گوینده نقش ابن ملجم بوده و در پروژه های زیادی هنرنمایی کرده است.وی می گوید:

در «امیرارسلان» به‌جای شخصیت دیو حرف زدم. در «جن‌گیر» جای شیطان حرف زدم که سازندگان فیلم با دستگاه آن صدا را ضبط کرده بودند و من با صدای خودم آن را تولید کردم. بعد هم در سریال «امام علی(ع)» ابن‌ملجم را گفتم که دیدید چه متفاوت به‌جایش حرف زدم.»

همچنین در فرمانروایان مقدس با خسرو خسروشاهی، ارباب حلقه‌ها با امیرهوشنگ زند، هری پاتر با بهرام زند، جن گیر۱۹۷۳ با خسرو خسروشاهی، انیمیشن «قلعه اردک‌ها» با مدیریت دوبلاژ اکبر منانی از جمله آثاری است که در آنها هنرنمایی کرده است.

جواد بازاریان به دلیل توانایی در تغییر صدا و توانایی بالا در گویندگی، به عنوان آچار فرانسه ایران شناخته می شد.

جواد بازاریان درگذشت

دلیل مرگ جواد بازاریان هنرمند و دوبلر معروف از سوی نزدیکان وی اعلام نشده و احتمالا به دلیل کثرت سن، دار فانی را وداع گفته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *