عکسی جدید از غمگین ترین حال شاکر بوری + پشت پرده بازداشت او

شاکر بوری کجاست ؟ اخباری درباره بازداشت شاکر بوری طنزپرداز خوزستانی منتشر شد. اولین ویدیو از شاکر بوری بعد از آزادی را در ادامه ببینید.

شاکر بوری کجاست ؟

دادستان آبادان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت:

این فرد به اتهام ارتکاب جرائم علیه امنیت تحت تعقیب بود.

این فرد با صدور قرار تامین متناسب جهت انجام تحقیقات بازداشت شد و پس از تکمیل تحقیقات با صدور قرار قبولی تامین، صبح امروز آزاد شد.

شاکر بوری طنزهایش را در اینستاگرام منتشر می کرد و صفحه‌اش بیش از یک میلیون و سیصد هزار فالوور داشت. طنزهای او به مسائل اقتصادی و سیاسی اشاره داشت و نقدهایی را متوجه مسئولان می‌کرد. علت دستگیری شاکر بوری بلاگر اینستاگرامی می‌تواند سر همین مسائل باشد. اولین ویدیو از شاکر بوری پس از آزادی و عکس جدید از حال غمگین شاکر بوری را در ادامه تماشا کنید.

غمگین ترین حال شاکر بوری

غمگین ترین حال شاکر بوری
غمگین ترین حال شاکر بوری, عکس جدید از حال غمگین شاکر بوری

اولین ویدیو از شاکر بوری بعد از آزادی

شاکر بوری کجاست ؟

اولین ویدیو از شاکر بوری بعد از آزادی :


دادستان آبادان در گفتگو با میزان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت:

این فرد به اتهام ارتکاب جرایٔم علیه امنیت تحت تعقیب بود.

صفحه اینستاگرام شاکر بوری بلاگر

صفحه اینستاگرام شاکر بوری بلاگر
صفحه اینستاگرام شاکر بوری بلاگر

شاکر بوری بلاگر اینستاگرامی کیست ؟

در پی بازداشت شاکر بوری طنزپرداز خوزستانی و بلاگر، بسیاری از کاربران فضای مجازی کنجکاو شدند که شاکر بوری بلاگر اینستاگرامی کیست ؟! او یک بلاگر معروف در اینستاگرام است که تعداد تعقیب‌کننده‌های او بیش از یک میلیون می‌باشد. محتوای اصلی پیج اینستاگرام این بلاگر، طنزهایی با اشارات به مسائل اقتصادی و سیاسی بود. علت دستگیری شاکر بوری بلاگر اینستاگرامی بر سر همین مسائل بوده است.

بیشتر بخوانید:

طنز سیاسی چیست؟

طنز سیاسی نوعی طنز است که تخصصش سرگرم کردن مردم از طریق داستان‌های سیاسی است؛ همچنین در مواردی که یک رژیم، زدن حرف‌های سیاسی و مخالفت با حکومت را ممنوع کرده‌است، با هدف براندازی، به عنوان روشی برای پیشبرد استدلال‌های سیاسی که اینگونه استدلال‌ها به صراحت ممنوع است، استفاده می‌شود.

طنز سیاسی معمولاً از اعتراض سیاسی یا مخالفت سیاسی متمایز می‌شود، زیرا لزوماً برنامه ای ندارد و نمی‌خواهد روند سیاست را تغییر دهد. در حالی که گاهی ممکن است، هدفش سرگرم کردن باشد. از نظر ماهیت طنز سیاسی، به ندرت به خودی خود نمایی سازنده ارائه می‌دهد و وقتی به عنوان بخشی از اعتراض یا مخالفتی استفاده می‌شود، به جای ارائه راه حل، به سادگی خطاها را مشخص می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *