اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن + کلیپ شیرین کاری های اکشن فیلم Blue Beetle

اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن و کلیپ شیرین کاری های اکشن فیلم Blue Beetle، از نکات برجسته فیلم سوسک آبی دی سی به شمار می‌روند.

در حالی که Jaime Reyes به DCU جدید Gunn تعلق دارد، Blue Beetle به مرد فولادی زک اسنایدر اشاره می‌کند و کارگردان فیلم دلیل آن را توضیح می‌دهد.

اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن

رفرنس سوسک آبی به فیلم سوپرمن

Blue Beetle ارجاعاتی به مرد فولادین دارد و کارگردان فیلم، این انتخاب را توضیح می‌دهد. Snyder’sMan of Steel ،DCEU را در سال 2013 آغاز کرد و سوپرمن اثر هنری کویل اولین قهرمان جهان مشترک بود. در حالی که سوسک آبی بخشی از دنیای جدید جیمز گان و پیتر سافران نیست، Jaime Reyes از Xolo Maridueña اولین شخصیت فیلم DC Universe را نشان می‌دهد. این شباهت بین سوسک آبی و مرد فولادی، تنها ارتباط بین این دو فیلم نیست.

به گفته سوتو، او از دیدن طرفداران هیپ اسنایدر برای دیدن Blue Beetle هیجان‌زده بود، زیرا به کارگردان سابق DCEU احترام می‌گذارد و می‌گوید:

فیلم‌های او تأثیر زیادی دارند.

کارگردان Blue Beetle سپس فاش کرد که فیلمش برخی اشارات به مرد پولادین دارد که به افتخار و احترام به کار و هنر زک اسنایدر انجام دادیم. او در این رابطه گفت:

ما، فولادی را به افتخار و احترام به کار و هنر زک اسنایدر ساخته‌ایم.

اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن
اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن

فیلم جدیدی از پشت صحنه برای Blue Beetle

نگاهی جدید به پشت صحنه بلو بیتل استودیو دی سی، برخی از بدلکاری‌های اکشنی را که در فیلم آینده نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد. این کلیپ دو دقیقه‌ای به طرفداران DC نگاهی دقیق‌تر به سمت تولید Blue Beetle ارائه می‌کند، با Xolo Maridueña – که در نقش Jaime Reyes/Blue Beetle فیلم را رهبری می‌کند – شروع می‌کند و به این موضوع اشاره می‌کند که فیلم ابرقهرمانی چیزهایی را نشان می‌دهد که تا به حال نبوده است.

این بازیگر اضافه کرد:

سوسک آبی فیلمی است که ما از پایه آن را می‌سازیم. وقتی صحبت از هر بخش به میان می‌آید، کارهای سنگین داریم.

بیشتر بخوانید:

پیش‌ بینی باکس آفیس Blue Beetle

بکی جی همچنین اشاره کرد که طرفداران شاهد برخی از بدلکاری‌های شگفت انگیز با کمک جلوه‌های ویژه خواهند بود و اظهار داشت:

هر چیزی که [جیمی] بتواند به آن فکر کند، [اسکاراب] می‌تواند خلق کند.

این فیلم همچنین استوری‌بردهای فیلم و همچنین آموزش ماریدوئنا برای صحنه مبارزه را نشان می‌دهد. آنجل مانوئل سوتو کارگردان در پایان این کلیپ قول می‌دهد:

همه چیز را دارد.

فیلم جدیدی از پشت صحنه برای Blue Beetle
پشت صحنه فیلم Blue Beetle

شیرین کاری های فیلم Blue Beetle

Blue Beetle در ابتدا به عنوان یک اکران انحصاری HBO Max اعلام شد اما بعداً در اواخر سال 2021 به اکران در سینماها منتقل شد. فیلم ابرقهرمانی آینده – که دومین قسمت آخر در دنیای گسترده DC است – به دنبال فارغ‌التحصیل اخیر کالج Jaime Reyes است. پر از آرزوها برای آینده‌اش به خانه بازمی‌گردد، اما متوجه می‌شود که خانه آن‌طور که او آن را ترک کرده نیست.

در حالی که هم سوتو و هم رئیس استودیو دی‌سی جیمز گان اظهار داشتند که Blue Beetle آینده‌ای در تایم لاین راه اندازی مجدد DCU خواهد داشت، Maridueña اخیراً اظهار داشت که اگر ابرقهرمان جوان دوباره در DCU ظاهر شود، در نهایت به عهده مخاطبان خواهد بود.

پشت صحنه فلیم بلو بیتل

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اشاره فیلم Blue Beetle به فیلم سوپرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *