ماجرای درگذشت فرح پهلوی صحت دارد ؟ این خبر چطور منتشر شد؟ + ویدیو

ماجرای درگذشت فرح پهلوی صحت دارد ؟ این خبر چطور منتشر شد؟ برخی به دنبال عکس قبر فرح پهلوی و فیلم تشییع جنازه فرح پهلوی هستند؛ همراه ما باشید.

ماجرای درگذشت فرح پهلوی صحت دارد ؟

عکس قبر فرح پهلوی و فیلم تشییع جنازه فرح پهلوی تا به حال منتشر نشده است؛ چرا که مراسم درگذشت فرح پهلوی برگزار نشده است. فرح پهلوی هنوز در قید حیات است و اینکه برخی می‌خواهند بدانند فرح پهلوی چگونه درگذشت ؟ کاملا بی معناست. هنوز خبری منتشر نشده، برخی می‌پرسند فرح پهلوی در چه سالی درگذشت؟ 

شاید این خانواده آرامگاه فرح پهلوی را از قبل تهیه کرده باشند و یک مزار خانوادگی داشته باشند، اما او نمرده و مراسم درگذشت فرح پهلوی برگزار نشده‌است. در چند روز گذشته در فضای مجازی کشور، خبری راجع به فوت همسر شاه سابق ایران منتشر شد. شایعه ای که منبع خبری آن نامعلوم بود و اشاره به جزییاتی داشت که قابل تامل است.

فیلم زایمان فرح پهلوی دیگر چیست؟ واقعا به دنبال فیلم زایمان فرح پهلوی هستید؟ به جای آن برخی از تصاویر خانوادگی فرح پهلوی با فرزندانش را ببینید:

بیوگرافی فرح پهلوی

فرح پهلوی متولد 22 مهر 1317 است. نام خانوادگی خود فرح دیبا بود. تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ با عنوان رسمی عُلیاحضرت شهبانو، خطاب می‌شد. محمدرضا شاه پهلوی بعد از اینکه در فرانسه او را می‌بیند، تصمیم به ازدواج با او می‌گیرد. این سومین ازدواج او بود.

ملکه ثریا یکی از پرآوازه‌ترین ملکه‌ها در جهان است. علت جدایی محمدرضا پهلوی و ثریا به خاطر نازایی این بانو بود. فرح سومین همسر محمدرضا پهلوی است که از ۲۹ آذر ۱۳۳۸ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، آخرین شهبانوی ایران بود.

فرح پهلوی پیش از ازدواج، در ایران تحصیل کرد و برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ معماری به فرانسه رفت و در کنار تحصیل، به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی، تسلط پیدا کرد. او در میانهٔ دوران تحصیل با محمدرضا پهلوی، آشنا شد و سرانجام این آشنایی، ازدواج آن دو در ۳۰ آبان ۱۳۳۸ بود.

بیوگرافی فرح پهلوی
بیوگرافی فرح پهلوی

فرح دیبا در ۱۴ اکتبر ۱۹۳۸ میلادی در تهران به دنیا آمد. او تنها فرزند سهراب دیبا (۱۲۷۸–۱۳۲۶) و فریده قطبی (۱۲۹۶–۱۳۷۹) بود. او در کتاب خاطراتش می‌نویسد که خانواده پدرش اهل تبریز و خانوادهٔ مادرش اهل لاهیجان بودند. پدر فرح سهراب دیبا، فرزند مهدیخان آذری (شعاع‌الدوله) – برادرزاده علاءالملک – و ماه‌تاج منورالسلطنه، دختر میرزا محمود علاءالملک طباطبایی دیبا (از رجال متنفذ عصر قاجار)، از خانواده‌های سرشناس آذربایجان بود.

فرح دیبا در ده سالگی به مدرسه ژاندارک تهران رفت و به‌عنوان کاپیتان تیم بسکتبال برگزیده شد و سه بار تیم بسکتبال ژاندارک به کاپیتانی فرح دیبا قهرمان تهران شد. در سال ۱۳۳۳ فرح دیبا قهرمان پرش ارتفاع، پرش طول و دو و میدانی تهران شد. وی در مدرسهٔ ژاندارک به گروه پیشاهنگان پیوست و پس از چندی سرپرست گروه پیشاهنگی شد.

سرانجام فرح دیبا در منزل شهناز پهلوی در حصارک با محمدرضا پهلوی دیدار می‌نماید و وی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و یک هفته پس از آن شاه به فرح پیشنهاد ازدواج می‌دهد. نامزدی محمدرضا پهلوی و فرح پهلوی در ۳۰ آبان ۱۳۳۸ بود. امام جمعهٔ تهران، سید حسن امامی، خطبه عقد آن‌ها را خواند.

رقص فرح دیبا و مراسم عروسی او با شاه


بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

فرح پهلوی چگونه درگذشت ؟

او هنوز زنده است.

فرح پهلوی در چه سالی درگذشت ؟

فرح پهلوی هنوز در قید حیات است. بیوگرافی او را در این مقاله بخوانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *