عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او + کنسرت جنجالی گوگوش با اجرای ناکوک

اخیرا ویدیویی از اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت اخیرش در کانادا در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است. علت عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او چه بود؟

گوگوش خواننده و بازیگر ایرانی است که اخیرا اتفاقات جنجالی کنسرت گوگوش باعث شده تا او به شدت مورد توجه قرار بگیرد و انتقادات مختلفی را دریافت کند. ویدیوی کنسرت خبرساز گوگوش ویدئویی است که بسیار جنجالی شده و خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او

ویدیوی عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او :


اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت

اجرای مبتذل و سخیف فائقه آتشین

ماجرای مشکل در حنجره گوگوش که بصورت معجزه آسایی تنها چند ساعت قبل از کنسرت کانادا رفع شد همه را شوکه کرد. درواقع آنقدر خراب و فالش می‌خواند که همه این ناکوک خواندن فائقه آتشین را با عبارت مست خواندن فائقه آتشین در کنسرت یاد می‌کنند.

عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او
عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او

فائقه آتشین، روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۹، که با لقب گوگوش در میان اذهان به شهرت رسید، خواننده ایرانی و بازیگر سابقی که بنام گوگوش از سال‌ها پیش فعالیت داشته امروزه با اجراهای ناکوک خودش همه را انگشت به دهان گذاشته است.

بیشتر بخوانید: مایا قربانی نوه گوگوش کیست؟ [+عکس و لایو مایا قربانی بهمراه تصاویر +18]

در کپشن این عکس گوگوش نوشته است: عجب گوهر کمیابیست رفاقت/ دیداری تازه با رفیق سال‌های دورم پرتو عزیزم در ونکوور
در کپشن این عکس گوگوش نوشته است: عجب گوهر کمیابیست رفاقت/ دیداری تازه با رفیق سال‌های دورم پرتو عزیزم در ونکوور

او از آغاز فعالیت خود از محبوبیت قابل توجهی برخوردار بوده و اکنون به یک نماد فرهنگی تبدیل شده‌است. از او با عنوان «شاه‌ماهی موسیقی ایران» یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: واکنش گوگوش به لو رفتن سنش توسط خانمی در کنسرت [+ویدیو]

عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او
عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او

اتفاقات جنجالی کنسرت گوگوش

اجرای افتضاح گوگوش

در این ویدئو که بسیاری از خبرگزاری‌ها از انتشار آن معذورند گوگوش، خواننده 73 ساله ایرانی، اجرای چندان جالبی در کنسرت اخیرش نداشته است. حسین عصاران، پژوهشگر موسیقی در واکنش به این ویدئو در یک توئیت نوشت:

آبروریزی جنجالی گوگوش در کنسرت
اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت

گوگوش عمدتا به‌خاطر تاثیراتش در موسیقی پاپ ایران مشهور است؛ اما در دهه‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۵۰ خورشیدی در فیلم‌های مختلفی نیز بازی کرده‌است. او در اواسط دهه ۱۳۵۰ به اوج شهرت و موفّقیت رسید و برای بازی در بی‌تا (۱۳۵۱) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشنواره سپاس شد. در طول آن دهه، برخی زنان ایرانی به‌طور گسترده‌ای از گوگوش تقلید می‌کردند.

پس از وقوع انقلاب ۱۳۵۷ در اواخر سال ۱۳۵۷، او به ایالات متحده رفت؛ ولی پس از مدت کوتاهی به ایران بازگشت و تا سال ۱۳۷۹ در تهران ماند. او در طول سال‌های اقامت در ایران پس از انقلاب، به علت ممنوعیت کار برای خوانندگان زن، دیگر برنامه‌ای اجرا نکرد.

پس از ترک ایران در سال ۱۳۷۹، او در همان سال اول ۲۷ کنسرت در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی برگزار کرد. او از همان کودکی به همراه پدرش که یک شومن بود، خوانندگی و بازی در فیلم را آغاز کرد. نخستین تجربه هنرپیشگی او در سن هفت سالگی بود. گوگوش بعدها در فیلم‌هایی چون «پرتگاه مخوف» (۱۹۶۳ میلادی)، «شیطون بلا» (۱۹۶۵) و «پنجره» (۱۹۷۰) ظاهر شد.

ویدیوی اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت

و دوباره اجرای ناکوک و غیر استاندارد خانم گوگوش ۲ روز پیش در تورنتو کانادا! به نقل از هومن تکاو:

ما با مردم عادی که گوش‌ تربیت شده موسیقی ندارن و به قول خودشون به این کنسرت ها برای تداعی خاطرات میرن کاری نداریم،اما اجراهای گوگوش از لحاظ تکنیکی و سلامت اجرای حرفه ای در پایین ترین سطح خودش قرار گرفته و همچنان به سرعت سقوط هنری این اسطوره موسیقی پاپ داره اضافه میشه…چقدر حیف که اسطوره های موسیقی ما که آثار جاودانی در شناسنامه کاریشون دارن،با این کنسرت های بی کیفیت پایان غم انگیزی برای کارنامه هنریشون رقم میزنن!!!این یک‌ تصمیم شخصیه که یک هنرمند پول رو لحاظ کنه یا یک نام نیک از خودش به جا بذاره…هومن تکاو

دیدگاه شما نسبت به اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت چیست؟

ویدیوی اجرای ناکوک گوگوش را ببینید:


افشاگری بی سابقه گوگوش از زندگی در ایران و اعتیاد شدیدش بعد از سال‌ها را از زبان خودش بشنوید:


پشت پرده گفتگوی جنجالی گوگوش با هما سرشار


صحبت های جدید پولاد کیمیایی در مورد صحبت های گوگوش


قسمت کوتاهی از “چالش ۲۳” که در روزای کرونا ضبط و از شبکه من و تو پخش شد، و در صفحه‌ی خانم گوگوش همه پخش شده است را باهم ببینیم:


گوگوش از لحظه بازگشتش به ایران می گوید!


بیشتر بخوانید: 

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


12 thoughts on “عصبانیت محمود قربانی همسر اول گوگوش از او + کنسرت جنجالی گوگوش با اجرای ناکوک

    1. مثلاً ایراد کار کجا بود بعد هفتاد سال نکنه انتظار دارین هنوز مثل یک جوان بخواند ،تا مردم ازش حمایت میکنند سعی می‌کند هواداران خود را راضی نگه دارد،

  1. مثلاً ایراد کار کجا بود بعد هفتاد سال نکنه انتظار دارین هنوز مثل یک جوان بخواند ،تا مردم ازش حمایت میکنند سعی می‌کند هواداران خود را راضی نگه دارد،

    1. فارغ از این اجرا و این خواننده، نکته ای که در رابطه با دنیای موسیقی هست: چه جوان باشید، چه پیر، چه تازه کار باشید و چه کهنه کار، قبل از هر اجرا و در هر لحظه باید تمرینات حنجره و آواز انجام بشه … اینطوری پیوسته صدای شما آماده میمونه … حالا ممکنه شما نقاش، خطاط ، ورزشکار، بازیگر و یا … باشید ، با تمرین همیشه آمادگی خواهید داشت.

  2. شما هم دشمنی خود را با گوگوش به خوبی نشان دادید . اجرای افتضاح و بیشرمانه دیگه یعنی چی .خوب اجرا ضعیف بوده علتش هم فکر نمیکنم فقط به خاطر سن باشه شاید بیماری باشه . مرضییه با ان صدای جادویی در اجرای زنده خیلی خوب خواند. به هر حال گوگوش برای ما یک اسطوره و خاطره جاودان است. ولی چون هر چیز پایانی دارد بهتر است گوگوش با دنیای خوانندگی خدا حافظی کند

  3. از ایشان و صدای زیبایشان سپاسگزارم که لحظات شادی را به ما بخشیدند. امیدوارم که لحظات سختی نداشته باشند و از قطار زندگی با آرامش پیاده شده و بدون ترس و اندوه به ابدیت بپیوندند ، آمین 🤲

    1. امیدوارم جنابعالی خیلی زودتر با آرامش بیشتر به ابدیت بپیوندید و در دنیا آرامش بیشتری داشته باشید و بیشتر به آرامش اعصاب برسید

  4. گوگوش اصلا فالش نخونده سرما خوردگی باعث گرفتن صدا بوده
    اونایی که میگن فالش خونده اول برن معنی فالش رو بفهمن بعد بیان اظهار فضل کنن از موسیقی چی میدونید شما گنده گو ها؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *