پشت پرده خودکشی محمد مرادی در فرانسه چیست؟ + [بیوگرافی]

شاید برای برخی از ایرانی‌ها پشت پرده خودکشی محمد مرادی در فرانسه بسیار مهم باشد و بخواهند بدانند که بیوگرافی محمد مرادی چیست.

بیوگرافی محمد مرادی

بیوگرافی محمد مرادی مقیم فرانسه کیست و علت خودکشی او چه بود؟ برخی رسانه‌ها با مقدمه‌ای چون “یک مرد جوان ایرانی به نام محمد ساکن لیون فرانسه برای جلب توجه جهان به مسائل ایران خودکشی کرد.” به زندگینامه محمد مرادی پرداخته‌اند.

به نقل از خبرگزاری ساعدنیوز حمید فرخ نژاد نیز که مدتی است به دشمنان ایران پناه برده است در پستی با حمله به اپوزیسیون خارج نشین آنها را کسانی خواند که شغل خود را دشمنی با جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند و از این طریق به درآمدزایی مشغول اند.

فرخ نژاد گفت جریان مخالف ایران کسانی اند که پر از مشکلات شخصی هستند، چشم دیدن یکدیگر را ندارند و همه وقت خود را صرف از بین بردن خودشان می کنند. گفتنی است اقلیت برانداز که در هفته های گذشته با خشونت فراوان و پشتیبانی برخی کشورهای عربی و غربی به ایجاد ناامنی در کشور مشغول بودند با عدم همراهی مردم بشدت دچار سردرگمی و انزوا شده اند.

ماجرای مرگ محمد مرادی

رودخانه‌ای که محمد مرادی در فرانسه خود را غرق کرد
رودخانه‌ای که محمد مرادی در فرانسه خود را غرق کرد

محمد مرادی نام یک شهروند ایرانی مقیم فرانسه بوده که روز گذشته خود را در رودخانه لیون انداخت و خودکشی کرد. مرگ او در فضای مجازی واکنش‌هایی را به همراه داشت و دلایل مختلفی را برای خودکشی او مطرح کردند.

برخی‌ها معتقد هستند که علت خودکشی این پسر جوان عدم اقامت در فرانسه بوده و برخی دیگر مشکلات اقتصادی او فرانسه را عنوان کرده بودند.

براساس گزارش رسانه‌های فرانسه، این ایرانی ۳۸ ساله که محمد مرادی نام دارد از سال ۲۰۱۹ به همراه همسرش در شهر لیون در جنوب شرق فرانسه ساکن بوده است.

او زادهٔ کرمانشاه بود و از سال ۲۰۱۹ با همسرش در فرانسه زندگی می‌کرد. محمد مرادی به عنوان فردی اهل قلم و کتاب و آشنا با فلسفه در رسانه‌ها شناخته می‌شود که نوشته‌های زیادی به نگارش درآورده‌بود. به گفتهٔ کُردیان وی در جریان زلزلهٔ کرمانشاه در زمینهٔ کمک به مردم فعال بوده‌است.

پشت پرده خودکشی محمد مرادی در فرانسه چیست؟ + [بیوگرافی]

به هر حال نام این پسر جوان مورد توجه قرار گرفته است. فرانسه در سال‌های گذشته با سیل عظیمی از مهاجران اهل عراق و سوریه و افغان مواجه شده است و شرایط پناهندگی و اقامت را برای اتباع دیگر کشورها بسیار سخت کرده است.

خبرگزاری آفتاب نیوز نوشته:

بی بی سی نوشته است که او با انتشار دو ویدیو به زبان‌های فارسی و فرانسه در اینستاگرامش دلایل این کارش را توضیح داد. محمد در این ویدیو گفت: مشکل شخصی یا روانی ندارم. یک حساب اینستاگرامی دیگر منسوب به همسر او، در یک استوری، با به اشتراک گذاشتن ویدیوی محمد نوشت: «چرا با من این کار را کردی امیدم. زندگیم از دست رفت.»

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


3 thoughts on “پشت پرده خودکشی محمد مرادی در فرانسه چیست؟ + [بیوگرافی]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *