پشت پرده عاشقانه‌های بازیکن و دختر مراکشی در جام جهانی قطر 2022 + [جزئیات و عکس]

خواستگاری بازیکن تیم مراکش از دختر مراکشی که پیش از حذف آن‌ها شکل گرفته بود، حالا پس از حذف آن تیم، خواستگار به او جواب منفی داد.

روابط عاشقانه بازیکن مراکشی

بعد از بازی رویایی تیم مراکش از بازیکن‌های جو گیر تیم مراکش به زیباترین دختر مراکش که در ورزشگاه بوده پیشنهاد ازدواج می‌دهد که تمام خبرگزاری‌های داخلی و خارجی با تیتری چون “پیشنهاد بازیکن مراکشی به دختر زیبای مراکشی” به این موضوع پرداخته‌اند.

پیشنهاد ازدواج بازیکن مراکشی به دختر مراکشی

ستاره‌ی تیم ملی مراکش، پس از اینکه تیم ملی‌اش در برابر تیم فرانسه با نتیجه‌ی 2 بر 0 مغلوب شد، یک شب نه چندان موفقیت‌آمیز را در زندگی خود سپری کرد و جواب منفی دختر مراکشی از بازیکن تیم ملی مراکش را شنید و خواستگار دختر مراکشی ناکام ماند.

سوفیان بوفال ، بازیکن تیم ملی مراکش، در طی دیدار بازی با اسپانیا، به همراه مادرش از یک دختر مراکشی خواستگاری کرد و عاشق یکی از هواداران مراکشی شد و بلافاصله از مادرش خواست تا از این دختر زیبا خواستگاری کند.

بازیکن مراکشی با مادرش وسط زمین را ببینید:

شرایط آن دختر برای ازدواج، قهرمانی تیم ملی مراکش بود و حالا که این تیم حذف شده، این دختر نیز به او جواب منفی داد.

خواستگاری زشت بازیکن مراکشی از دختری زیبا

خواستگاری از دختر زیبای مراکشی توسط بازیکن مراکشی

برخی از رسانه‌های خارجی به پیشنهاد ازدواج بازیکن مراکشی عنوان بی‌شرمانه هم داده‌اند. چرا که گویا به علت برد تیمش از خود بی خود شده و فکر کرده هر کاری که دوست دارد می‌تواند بکند؛ از جمله پیشنهاد ازدواج دادن به دختری از مراکش که هم ملیتی وی بوده!

ویدئوی عشوه گری های مادر بازیکن مراکشی

خواستگاری بازیکن تیم مراکش از دختر مراکشی

در جریان جام جهانی 2022 قطر، سوفیان بوفال بازیکن تیم ملی مراکش عاشق یکی از هواداران مراکشی شد و بلافاصله از مادرش خواست تا از این دختر زیبا خواستگاری کند تا رسانه ها با تیتر خواستگاری بازیکن مراکشی بازتاب خاصی را از جام جهانی 2022 منعکس کنند.

در ادامه تصویری از خواستگار سفیان بوفال را مشاهده می‌کنید:

خواستگاری بازیکن تیم مراکش از دختر مراکشی
جواب منفی دختر مراکشی از بازیکن تیم ملی مراکش

جواب منفی دختر مراکشی از بازیکن تیم ملی مراکش

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


15 thoughts on “پشت پرده عاشقانه‌های بازیکن و دختر مراکشی در جام جهانی قطر 2022 + [جزئیات و عکس]

  1. بازیکن مراکشی با اون قیافه ی زشت و وحشتناکش و با اون مادر چاق و بی ریختش چقدر با غرور از یک دختر تماشاچی مراکشی خواستگاری میکنه و حتی زمان مراسم عقد خودش را نیز مشخص میکنه و بسیار جالب شد که جواب منفی گرفت آخه اون دختر زیبا چجوری می بایستی بعنوان یک همسر تحملش میکرد فوتبالیسن هستی که هستی واسه خودتی چرا باید بهت جواب مًبت بدهند

  2. بازیکن مراکشی با اون قیافه ی زشت و وحشتناکش و با اون مادر چاق و بی ریختش چقدر با غرور از یک دختر تماشاچی مراکشی خواستگاری میکنه و حتی زمان مراسم عقد خودش را نیز مشخص میکنه و بسیار جالب شد که جواب منفی گرفت آخه اون دختر زیبا چجوری می بایستی بعنوان یک همسر تحملش میکرد فوتبالیست هستی که هستی واسه خودتی چرا باید بهت جواب مثبت میداد

  3. پسرا😕وایسین یه لحظه ایقدر تند نرید
    واقعا هیچی به قیافه نیس😕
    ولی واقعا قیافه اینقدر مهم نیس که شخصیت این بازیکن رو بردین زیر سوال.
    اگع واقعا قیافه ایقدر براتون مهمع په یکی رو پیدا کنید همیشه خوشگل باش، تا آخر عمرش
    حالا نکه خودتون خیلی خوشگلید و خوش هیکلید😒 که توقع دارید یه دختر بگیرید که همه چی تموم باشه
    راستش اگه کسی نامزدمو ببینه میگه این آفریقایی رو از کجا آوردی، حیفه یکی پیدا میکردی حداقل بت بخوره این چی داره مگه🥴🤦🏻‍♀️
    ولی واقعا مهم دله دل

  4. کسانی که این دختر و رفتارش را می شناسند. معتقدند خدا سوفیان را دوست داشت که جواب منفی گرفت . وگرنه امروز شاهد اعمال و رفتارهای وقیح و تحقیر غیرقابل تحمل این دختر باید می بود. خداوند هم سوفیان و هم مادرش را دوست داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *