سادیو مانه علی کریمی را الگو قرار داد [+تصویر مراسم تبلیغات]

سادیو مانه علی کریمی را الگو قرار داد. سادیو مانه به همراه سایر بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ در تبلیغ یک آبجو که اسپانسر این باشگاه هست شرکت کرد.

سادیو مانه که بازیکن تیم بایرن مونیخ آلمان هست به تازگی در تبلیغات این تیم شرکت کرده ولی لیوان آبجو را در دست خود نگرفته است. در ادامه همراه با جزئیات این خبر همراه فیگار باشید.

سادیو مانه علی کریمی را الگو قرار داد

  • تبلیغات بایرن مونیخ
سادیو مانه در تبلیغات
سادیو مانه در تبلیغات

نکته جالب در این عکس تبلیغاتی، سادیو مانه به همراه نصیر مزروعی بازیکنان مسلمان بایرن، لیوان آبجو را دست نگرفته اند.

لازم به ذکر است در گذشته علی کریمی هم در تصمیمی مشابه در زمان حضور در بایرن مونیخ، لیوان آبجو را در چنین عکس تبلیغاتی به دست نگرفت.

در ادامه میتوانید عکس سادیو مانه در تبلیغات را ببینید:

ماجرای آبجوی سادیو مانه
ماجرای آبجوی سادیو مانه

ماجرای نه گفتن علی کریمی به بایرن مونیخ

علی کریمی دو فصل در بایرن مونیخ بازی کرد و توانست در بوندسلیگا هم تا حد زیادی استعداد خود را نشان بدهد.

حتما می‌دانید که علی کریمی از الاهلی امارات راهی بایرن مونیخ شد اما جالب است بدانید یک سال قبل از رفتن کریمی به بایرن‌مونیخ اتفاق جالبی در مورد او افتاد.

در آن سال بایرن مونیخ برای جذب علی کریمی به باشگاه الاهلی امارات دعوتنامه فرستاد اما علی کریمی گفته بود حوصله حضور در بایرن مونیخ و شرکت در تمرینات سنگین این تیم را ندارم و در همین الاهلی امارات راحتم! این حرف کریمی آنقدر عجیب بود که حتی تمام اطرافیانش را شوکه کرد.

همان روزها همه آرزوی حضور در بایرن مونیخ را داشتند اما علی کریمی نه تنها با رسیدن دعوتنامه بایرن خوشحال نشد بلکه اعلام کرد علاقه‌ای به حضور در این تیم ندارد.

هر چند که بعدها نظرش عوض شد و به بایرن مونیخ آلمان رفت.

جالب اینکه چند ماه پس از حضور کریمی در بایرن سردبیر نشریه معتبر کیکر گفته بود او برف مونیخ را نمی‌بیند اما کریمی آنقدر درخشید که نه تنها برف آن سال مونیخ را دید بلکه یک سال دیگر هم در بایرن مونیخ بازی کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سادیو مانه علی کریمی را الگو قرار داد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *