خطبه دوم امام جمعه موقت تهران درباره تمامیت ارضی ایران اسلامی

خطبه دوم امام جمعه موقت تهران سید احمد خاتمی درباره تمامیت ارضی ایران: “جزایر سه گانه جزء لاینفک و ابدی ایران اسلامی است.”

خطبه دوم امام جمعه موقت تهران

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران درباره تمامیت ارضی ایران گفت:

جزایر سه گانه جزء لاینفک و ابدی ایران اسلامی است؛ ما درباره تمامیت ارضی مان با هیچکس رودربایسی نداریم و قاطع برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

سید احمد خاتمی درباره تمامیت ارضی ایران چه گفت ؟

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد:

یاد و خاطره آقای عبدالله واحد ریگی را گرامی میداریم که فردی خیرخواه، شجاع و طرفدار نظام انقلاب اسلامی بود، خوشبختانه جنایتکاران قاتل این عزیز را دستگیر کردند و درخواست متدینین آن است که این آدم کش‌ها را به اشد مجازات برسانند.

خطبه دوم امام جمعه موقت تهران درباره تمامیت ارضی ایران اسلامی
سید احمد خاتمی درباره تمامیت ارضی ایران چه گفت ؟

امام جمعه موقت تهران با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:

دو بازوی توانمند اداره کشور حوزه و دانشگاه هستند؛ این واقعیتی است که اکثریت دانشجویان ما دانشجویان متدین حزب اللهی و علاقه‌مند به ایران اسلامی هستند، این دانشجویان را پاره تن خود می‌دانیم و نظام تقویت علمی و همه جانبه آن‌ها را یک تکلیف می‌داند؛ البته اقلیتی هم در شان دانشجو عمل نکردند.

علت فوت و بیوگرافی دنیا فرهادی + [کشف پیکری در رود کارون بعد از 8 روز بی خبری]

وی با اشاره به موضوع جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد:

نیرو‌های مسلح افتخار آمیز ایران برای حفظ امنیت مقتدرانه عمل می‌کنند، ایران مقتدری داریم و نیرو‌های مسلح ما لرزه بر اندام دشمن انداخته است. جزایر سه گانه جزء لاینفک و ابدی ایران اسلامی است.
اخیرا رئیس جمهور چین به عربستان همان جایی که ترامپ آن‌ها را گاو شیرده خواند، رفته و در ارتباط با جزایر سه گانه موضع نادرست و حرف بی‌ربطی گفته است.

آیت الله خاتمی با اشاره به سخنان رئیس جمهور گفت:

مطالبه جدی ایران جبران مواضع یاد شده شده از سوی رئیس جمهور چین است؛ رئیس جمهور چین و یا هر کس دیگری بداند که ما در عرصه تمامیت ارضی مان با هیچکس رودربایسی نداریم و قاطع برخورد میکنیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *