بیوگرافی مولوی عبدالحمید زاهدان + سخنرانی او درباره اعتراضات اسراییل

بیوگرافی مولوی عبدالحمید زاهدان امام جمعه اهل سنت مسجد جامع مکی را در ادامه بخوانید و از جزئیات سخنرانی روز گذشته او مطلع شوید.

بیوگرافی مولوی عبدالحمید زاهدان

مولوی عبدالحمید زاهدان، یک روحانی و محقق دینی اهل ایران است. او در شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان واقع در شرق ایران متولد شده است. در حوزه علوم اسلامی و مطالعات دینی فعالیت می‌کند و به تدریس و ترویج اسلام و آموزش علوم قرآنی و حدیث می‌پردازد.

عبدالحمید مدیریت مدرسه عالی دارالعلوم زاهدان را از سال ۱۳۶۶ و با درخواست عبدالعزیز ملازاده، بانی این مرکز، به عهده گرفت. او به‌عنوان پرنفوذترین شخصیت اهل‌سنت ایران شناخته می‌شود.

پس از علوم ابتدایی در شهر زاهدان، عبدالحمید برای ادامه تحصیل به پاکستان رفته و در مدرسه دینی «دارالهدی» در ایالت سند ثبت نام کرد. بعد از مدتی راهی ایالت پنجاب، منطقه «بهاول پور» شد و نزد «عبدالله درخواستی»، رئیس «جمعیت علمای اسلام» و برخی دیگر تحصیل کرد. پس از مدتی به حوزه علمیه «بدرالعلوم رحیم یارخان» برای کسب علوم تفسیر و حدیث نزد «عبدالغنی جاجروی» رفت.

بعد از آشنایی با بیوگرافی مولوی عبدالحمید، ویدیوی سخنرانی مولوی عبدالحمید درباره اعتراضات اسراییل را در ادامه تماشا کنید.

سخنرانی مولوی عبدالحمید درباره اعتراضات اسراییل

در اعتراضات اسرائیل و فرانسه مردم را با گلوله جنگی کشتند؟

مولوی عبدالحمید، روحانی پرنفوذ اهل سنت، در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، مشکلات اقتصادی مردم ایران را یادآور شد و با اشاره تلویحی به خروج سرمایه‌های ایران به نفع گروه‌های نیابتی جمهوری اسلامی، خطاب به مسئولان گفت:

از دیدگاه فتوای دینی بنده، اگر ملت ایران راضی نباشند، نمی‌توانید سرمایه‌های ملی را از کشور خارج کنید.

او بار دیگر خواستار تغییرات اساسی در کشور شد و به مقام‌های جمهوری اسلامی ایران هشدار داد که تا تغییرات کلان در کشور به وجود نیاید و نگاه‌ها عوض نشود، همه مردم ایران همچنان احساس مشکل می‌کنند.

سخنان دیروز مولوی عبدالحمید درباره اسرائیل و فلسطین


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *