فیلم حادثه شاهچراغ به مرحله پیش تولید رسید! +[جزئیات]

فیلم حادثه شاهچراغ ؛ با توجه به حوادثی که در شاهچراغ اتفاق افتاد، صبح دیروز پیمان جبلی بیان کرد که سریال حادثه شاهچراغ در مرحله پیش تولید است.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما، در مراسم تجلیل از عوامل سریال “نیکان” به یک نکته درباره ساخت یک اثر درباره قهرمان شاهچراغ اشاره کرد. در ادامه مطلب با خبر ساخت فیلم شاهچراغ همراه ما بمانید.

فیلم حادثه شاهچراغ

سریال حادثه شاهچراغ

پیمان جبلی گفت:

ما نیازمند تصویرسازی قهرمانان و روایت تاریخ پرشکوه کشور و داستان‌های قهرمانانه هستیم؛ یکی از مثال‌های آن خادم حرم حضرت شاهچراغ است که با دست خالی مقابل یک تروریست ایستاد و این یک داستان واقعی است که در این روزها رخ می‌دهد.

این به عنوان یک فراخوان عمومی است و از طراحان و نویسندگان می‌خواهم که به میدان بیایند و ما نیز زمینه کار را برای تولید اثر در این زمینه فراهم می‌کنیم. همچنین، مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم، در برنامه “نقد سینما” اعلام کرد که برنامه‌ای با عنوان “نقد سریال” در حال تولید است و همچنین پیش‌تولید سریال حادثه شاهچراغ آغاز شده است. ما به بسیاری از رویدادهای روزانه توجه نمی‌کنیم و البته درباره حادثه تروریستی شاهچراغ نیز قرار است یک مینی سریال و یک اثر سینمایی تولید شود که در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

فیلم حادثه شاهچراغ
فیلم حادثه شاهچراغ

زمان پخش سریال شاهچراغ

حدود ساعت ۱۹ چند روز پیش، همزمان با اذان مغرب، یک مرد مسلح از طریق در فرعی باب المهدی حرم مطهر شاهچراغ به صحن وارد شد و شروع به تیراندازی به سمت پرسنل انتظامات کرد. این مرد، با داشتن یک قبضه سلاح لوله بلند و ۸ خشاب جنگی، ابتدا ۴ نفر از پرسنل انتظامات را هدف قرار داد و در این حمله، یک نفر کشته شد و ۳ نفر مجروح شدند.

سپس او به سمت اتاق نگهبانی تیراندازی کرد و وارد حرم شد، در حالی که چند قدم در صحن پیش رفت. در این حالت، ماموران لایه دوم حفاظت حرم به دنبال مرد مسلح رفتند. او قصد داشت با هر قیمتی خود را به داخل حرم برساند و تیراندازی را ادامه دهد، که در این حمله ۴ زائر مجروح شدند. با این حال، در زمان کوتاهی، ماموران لایه دوم حفاظتی موفق شدند با هل دادن این مرد، او را زمینگیر کرده و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم حادثه شاهچراغ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *