ماجرای انتقام نیکا نیکوبین چیست؟ + [عکس و بیوگرافی کامل]

رسانه های آمریکایی مدعی شدند نیکا کوبین دختر ایرانی الاصل برای گرفتن انتقام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک مرد آمریکایی را مجروح کرده است. اما نیکا نیکوبین کیست ؟

نیکا نیکوبین متولد ۱۳۸۰ در آمریکا بوده که اصالتاً ایرانی می‌باشد. پدر و مادر او ایرانی بوده که چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کنند. این دختر جوان متولد ایالات نوادا در آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

امید دانا کیست و چه نقشی در اعتراضات ایران داشته؟ [+فیلم]

نیکا نیکوبین کیست

از بیوگرافی نیکا نیکوبین تا ماجرای انتقام!

نیکا نیکوبین کیست, بیوگرافی نیکا نیکوبین, زندگینامه نیکا نیکوبین, ماچرای نیکا نیکوبین, انتقام نیکا نیکوبین, انتقام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیکا نیکوبین
زندگینامه نیکا نیکوبین

نیکا نیکوبین پس از دستگیری ادعا کرده که خواهان گرفتن انتقام بابت ترور شهید قاسم سلیمانی از سوی آمریکا بوده و قصد کشتن آن مرد را نداشته است!

پلیس آمریکا اعلام کرد یک زن ۲۱ ساله به نام نیکا نیکوبین هفته گذشته پس از قرار گذاشتن با مردی در یک هتل در شهر هندرسون ایالت نوادا، به ضرب چاقو، گردن این مرد را زخمی کرد. این زن انگیزه خود را انتقام شهادت سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد.

ماجرای نیکا نیکوبین

ماجرای انتقام نیکا نیکوبین
ماجرای انتقام نیکا نیکوبین

به عبارت دیگر نیکا نیکوبین هنگامی که با یک مرد آمریکایی رابطه دوستی برقرار می‌کند با او به هتلی می‌رود. درآنجا قصد برقراری رابطه جنسی داشته که چشمان مرد آمریکایی را می‌بندد و بعد از آن با چاقو ضرباتی به گردن این مرد وارد می‌کند.

ماجرای انتقام نیکا نیکوبین

نیکا نیکوبین کیست, بیوگرافی نیکا نیکوبین, زندگینامه نیکا نیکوبین, ماچرای نیکا نیکوبین, انتقام نیکا نیکوبین, انتقام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیکا نیکوبین
ماجرای نیکا نیکوبین

خبرگزاری‌های خارجی این خبر را به تیتر اول خود تبدیل کردند. به گزارش دیلی میل دختر ۲۱ ساله‌ای به نام نیکا نیکوبین در حالی که از اتاق خود بیرون پریده و به یکی از کارمندان هتل گفته که مردی را در اتاق با چاقو زده است بعد از دستگیری به پلیس ادعا کرده که خواهان گرفتن انتقام سردار سلیمانی بوده است اما قصد کشتن این مرد را نداشته است اما اینکه آیا این دختر چنین هدفی داشته یا خیر چیزی مشخص نیست.

باید بدانید که مرد آمریکایی پس از احساس درد شدید از ناحیه گردن متوجه کار نیکا می‌شود و سریعا اتاق را ترک کرده و با پلیس تماس می‌گیرد. نیکا هم در آن زمان پا به فرار گذاشته است. با وجود انتشار تصاویر و هویت ضارب، هنوز هیچ خبر و اطلاعاتی درباره هویت فرد مضروب اعلام نشده است.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *