اظهارات عجیب دیدیه دشان در مورد امباپه فوتبالیست معروف فرانسه

خبر اظهارات عجیب دیدیه دشان در مورد امباپه در باب بازی فرانسه با لهستان کاربران را جذب خود کرد او گفت این بازی چندان آسان نبوده است.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فرانسه که خیلی زود صعود خود از دور گروهی را مسجل ساخته بود، امشب نیز کار دشواری برابر تیم ملی لهستان نداشته و با تکیه بر درخشش کیلیان امباپه موفق به کسب پیروزی 1-3 شد. تمجید دیدیه دشان از عملکرد کلیان امباپه در پایان این مسابقه باعث شد که او را جزء تاثیرگذارترین بازیکن‌های ترکیب فرانسه معرفی کرد.

اظهارات عجیب دیدیه دشان در مورد امباپه

اظهارات عجیب دیدیه دشان در مورد امباپه
اظهارات عجیب دیدیه دشان در مورد امباپه

دیدیه دشان گفت:

اصلا بازی آسانی برای تیم ملی فرانسه نبود. لهستان تیمی سازماندهی یافته و منظم است که در دیدار امشب نیز شرایط را برای ما دشوار ساخت و بازیکنان فرانسه پیش از شروع بازی نیز از این موضوع باخبر بودند. اما بازیکنان ما این توانایی را دارند که همیشه تعداد زیادی مسیر برای نفوذ به خط دفاعی حریف پیدا می کنند و در این دیدار نیز همینگونه شد. جریان مسابقه در دقایق پایانی نیمه اول چندان ساده پیش نرفت، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم و اوضاع عوض شد. در 45 دقیقه دوم فرصتی برای گلزنی به حریف ندادیم و این باعث خوشحالی من است.

همچنین دیدیه دشان عملکرد بسیار خوب کیلیان امباپه برابر لهستان را در سوالی دیگر تحسین کرد:

دو بار گلزنی کیلیان امباپه؟ باید به عملکرد خوب کیلیان امباپه برابر لهستان در بازی امشب اشاره کنم. این بازیکن با شخصیت بالای خود در زمین همیشه بسیاری از مشکلات ما را حل می کند و حضور او در زمین واقعا به سود فرانسه است.

تمجید دیدیه دشان از عملکرد کلیان امباپه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *