بازیکن مراکش اینفانتینو عذرخواهی کرد ؛ خیلی عصبانی بودم! [+جزئیات]

عذرخواهی اشرف حکیمی از اینفانتینو ؛ ستاره مراکش، از درگیری لفظی و فریادهایی که بر سر جانی اینفانتینو زده بود از او عذرخواهی کرد.

رئیس فیفا هم مانند داور بازی تیم‌های کرواسی و مراکش در رده بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دست انتقادهای اشرف حکیمی در امان نماند. در ادامه با خبر عذرخواهی بازیکن مراکش همراه ما بمانید.

عذرخواهی اشرف حکیمی از اینفانتینو

  • عذرخواهی بازیکن مراکش از اینفانتینو

تیم ملی مراکش روز گذشته در دیدار رده‎‌بندی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. این باخت به این معنا بود که آنها در رده چهارم قرار گرفتند و با وجود تلاشی که کردند از دست یافتن به مدال این رقابت‌ها و رفتن روی سکو بازماندند.

عذرخواهی بازیکن مراکش از رئیس فیفا

در پایان این دیدار اشرف حکیمی به سمت عبدالرحمن الجاسم از قطر رفت و او را بابت قضاوتش در این دیدار به باد انتقاد گرفت. مدافع مراکش بر این باور بود که داور در چند صحنه از جمله خطایی که روی او پشت‌ محوطه جریمه کرواسی صورت گرفت، علیه شیرهای اطلس سوت زده است. وی پس از بازی شب گذشته در گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره صحبتی که با اینفانتینو داشت، گفت:

 اتفاقی نیفتاد. بعد از بازی عصبانی بودم. رفتم تا با جانی اینفانتینو صحبت کنم. بابت حرف‌هایی که به او زدم، عذرخواهی می‌کنم. اینفانتینو دوست من است و احترام زیادی برای او قائل هستم و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *