رکورد فوق‌العاده پائولو دیبالا در گلزنی خارج از محوطه جریمه

اخیرا اخباری درباره رکورد فوق‌العاده پائولو دیبالا در گلزنی در رسانه ها پخش شده است. گویا دیبالا رکورد گلزنی خارج از محوطه خود را شکسته است.

رکورد فوق‌العاده پائولو دیبالا در گلزنی

طی 8 سال اخیر در پنج لیگ معتبر اروپایی فقط مسی بیش از دیبالا موفق به گلزنی از خارج محوطه جریمه شده است. دیدار آاس رم و فیورنتینا در هفته هجدهم سری آ 2022/23 با برتری 2-0 رم به پایان رسید. پائولو دیبالا در این بازی موفق به ثبت بریس شد.

بیشتر بخوانید:

حواشی در مورد بازگشت آیدا پاتوسی به استقلال تهران

آیا شایعات انتقال سردار آزمون به تیم های بزرگ سری آ صحت دارد؟

دیبالا رکورد گلزنی خارج از محوطه خود را شکسته است

رکورد فوق‌العاده پائولو دیبالا در گلزنی

دیبالا در 16 بازی ابتدایی خود با پیراهن رم در همه رقابت ها موفق به ثبت 10 گل و 2 پاس گل شده است. گل اول دیبالا مقابل فیورنتینا با شوتی زیبا از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسید. به نقل از اوپتا؛ از فوریه 2015 که اولین گل خارج از محوطه جریمه دیبالا در سری آ به ثمر رسید تا به امروز فقط یک بازیکن شاغل در پنج لیگ معتبر اروپایی، آمار بهتری از او در این زمینه دارد. دیبالا 28 گل از خارج محوطه جریمه در سری آ به ثمر رسانده درحالیکه تعداد گل‌های مسی از این نظر در مقطع مشابه در لالیگا و لیگ1 به 55 گل می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *