فوری: پشت پرده دستگیری دنی آلوز به علت تجاوز جنسی [+ویدئو]

صبح امروز، خبری مبنی بر دستگیری دنی آلوز به دلیل تعرض جنسی در یک کلاب شبانه منتشر شد که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

آزار جنسی کار دست دنی آلوز داد/ اخراج از باشگاه بعد از زندانی شدن. مدافع سابق بارسلونا به خاطر افتادن به زندان شغلش را در باشگاه مکزیکی از دست داد. سه هفته پیش به آزار جنسی علیه یک زن در یک کلوپ شبانه در شهر بارسلونا متهم شد و با اعلام پلیس بارسلونا، او صبح جمعه بازداشت شد. فرد شاکی مدعی است:

دنی آلوز بدون اجازه به لمس بدن او پرداخته است.

صبح امروز، دنی آلوز ، به اتهام آزار جنسی علیه یک زن در یک کلاب شبانه در شهر بارسلونا متهم شد و حالا او در بازداشتگاه به سر می‌برد و حالا همه منتظر دادگاه او می‌باشند تا همه‌چیز مشخص شود.

«دنی‌ آلوز» در زندان:

هیچ چیزی مرا نمی‌ترساند.

بازیکن برزیلی سابق بارسلونا:

هر اتفاقی که پیش آید من آن را خواهم پذیرفت. من در حالی خانه‌ام را ترک کرده‌ام که هنوز ۱۵ ساله نشده بودم. در این مدت بر مشکلات و شرایط بسیار پیچیده‌ای در زندگی‌ام غلبه کردم. این یکی هم خواهد گذشت. هیچ چیزی مرا نمی‌ترساند. مدافع پیشین تیم‌های بارسلونا و یوونتوس در پی ادعای تجاوز جنسی که علیه وی مطرح شده بود، دو هفته گذشته توسط پلیس کاتالونیا بازداشت شد.

دنی آلوز ٣٩ ساله که دو ماه پیش به عنوان‌مسن‌ترین بازیکن جام‌جهانی شناخته شد، متهم به تجاوز جنسی به یک زن در کلوپ شبانه ساتون بارسلونا است.

دستگیری دنی آلوز به دلیل تعرض جنسی

  • پُر افتخارترین بازیکن تاریخ دستگیر شد!

در ادامه می‌توانید ویدئوی دستگیری دنی آلوز را ببینید:

ستاره‌ی 39 ساله‌ی تیم ملی برزیل و بازیکن سابق تیم بارسلونا، هفته‌ی گذشته به تجاوز متهم شد و حالا صبح امروز، با ماشین پلیس دستگیر شد و به بازداشتگاه منتقل شد تا دادگاهش در هفته‌ی آینده برگزار شود. این بازیکن، در روز سه‌شنبه دادگاه دارد و باید نشان بدهد که بیگناه است. همچنین او از باشگاهش در برزیل، اخراج شده و به حالت تعلیق درآمده است.

دنی آلوز به علت تجاوز دستگیر شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *