شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران مردمی فیلم در مگامال [+تصاویر و فیلم]

فیلم ورود شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران مردمی فیلم در مگامال در اکران عمومی فیلم مقیمان ناکجا را در فیگار ببینید.

در ادامه می‌توانید ویدئو آرمان درویش و مادرش به همراه شهاب حسینی در اکران عمومی فیلم مقیمان ناکجا در پردیس مگامال تهران روبروی عکاسان را ببینید.

شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران مردمی فیلم در مگامال

ورود شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران مردمی فیلم در اکران عمومی فیلم مقیمان ناکجا

اکران عمومی فیلم مقیمان ناکجا در پردیس مگامال حضور ورود شهاب حسینی و آرمان درویش به همراه مادرش خبرساز شده است.

شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران مردمی فیلم در مگامال

فیلم شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران فیلم مقیمان ناکجا

فیلم آرمان درویش و مادرش و شهاب حسینی در اکران عمومی فیلم مقیمان ناکجا :

لحظه ورود شهاب حسینی و آرمان درویش در اکران فیلم مقیمان ناکجا

گزارش تصویری اکران مردمی فیلم «مقیمان ناکجا» در سینما مگامال

مراسم رونمایی از فیلم مقیمان ناکجا که با حضور شهاب حسینی برگزار شد، کلیات طراحی چهره شهاب حسینی برای سریال گناه یک فرشته لو رفت . همچنین شهاب حسینی به همراه همسرش ساناز ارجمند در اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا حضور پیدا کردند و باعث شد باری دیگر در فضای مجازی سر صدا بپا کنند.

لو رفتن گریم شهاب حسینی در گناه یک فرشته

لو رفتن گریم شهاب حسینی در سریال گناه یک فرشته

در تصاویری که از مراسم رونمایی مقیمان ناکجا از شهاب حسینی به ثبت رسیده است، آرایش جدید صورت شهاب حسینی بیشتر از هرچیزی جلب توجه کرده است، این آرایش نمایان کننده طراحی چهره جدید او مربوط به سریال گناه یک فرشته می‌باشد.

لو رفتن گریم شهاب حسینی در گناه یک فرشته

گریم جدید شهاب حسینی در سریال گناه یک فرشته

سریال گناه یک فرشته به کارگردانی حامد عنقا از جملات تولیدات تازه در شبکه نمایش خانگی است که مراحل تولید خود را در حال پشت سر گذاشتن است.  شهاب حسینی که در حال حاضر مشغول بازی در گناه یک فرشته است. از چهره متفاوت شهاب حسینی در مراسم افتتاحیه مقیمان نا کجا می‌توان نتیجه گرفت، آرایش خاص محاسن جدید او مربوط به گریم جدیدش در این سریال است.

اولین ویدئوی بیرون آمده از ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی + لباس عروس جنجالی ساناز ارجمند

تصویربرداری سریال گناه یک فرشته زمانی است در سکوت خبری در تهران آغاز شده است. هنوز خبر و عکسی از این سریال به شکل رسمی و معتبر، رسانه‌ای نشده است.

همچنین شهاب حسینی پیش از مراسم رونمایی از فیلم مقیمان ناکجا، در دوره‌ای که سریال «گناه یک فرشته» در مرحله پیش تولید بود، با محاسنی پرپشت و خاص در تمرینات تیم فوتبال پیکان حضور پیدا کرده بود. در همان زمان اعلام شد که قرار است شهاب حسینی در سریالی نقش صدام را بازی کند و این استایل مربوط به طراحی چهره‌اش برای ایفای نقش دیکتاتور عراق است. خبری که البته بلافاصله توسط او تکذیب شد!

ویدیوی فرش قرمز فیلم همراه با پسر شهاب حسینی

در ادامه می‌توانید ویدئوی مراسم معارفه فیلم را ببینید:

شهاب حسینی در مراسم اکران اولیه و خصوصی اولین کارگردانی‌اش حضور یافت و روز گذشته، ویدئویی از خودش و پسرش در این مراسم، به انتشار رسید. ویدئویی جدید از شهاب حسینی به همراه پسر کوچکش، هیجانات بالایی را برای طرفداران ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شهاب حسینی و آرمان درویش و مادرش در اکران مردمی فیلم در مگامال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *