رسمی : ممفیس دیپای به طور رسمی به اتلتیکو مادرید پیوست [+عکس]

به تازگی ممفیس دیپای به طور رسمی به اتلتیکو مادرید پیوست. همچنین گویا او با قراردادی 2.5 ساله به تیم بزرگ اسپانیایی ملحق شد.

ممفیس دیپای بازیکن فوتبال با اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید، با قراردادی 2.5 ساله از بارسا به صورت رسمی راهی این باشگاه شد. ممفیس دیپای تنها تا پایان فصل با بارسا قرارداد داشت و پس از اطمینان از اینکه در نیم فصل دوم جایی در برنامه‌های ژاوی ندارد، تصمیم به جدایی گرفت. دیپای دیروز در تست‌های پزشکی اتلتیکو مادرید شرکت کرد و سپس در تمرینات تیم حاضر شد.

ممفیس دیپای به طور رسمی به اتلتیکو مادرید پیوست

  • دیپای به صورت رسمی به اتلتیکو مادرید ملحق شد
ممفیس دیپای به طور رسمی به اتلتیکو مادرید پیوست
دیپای به صورت رسمی به اتلتیکو مادرید ملحق شد

ستاره هلندی که سابقه بازی برای آیندهوون، منچستریونایتد و لیون را هم دارد، امروز با قراردادی تا سال 2025 و با دستمزد 3 میلیون یورویی که با پاداش ها به 4 میلیون یورو خواهد رسید، رسما بازیکن جدید اتلتیکو شد و حتی ممکن است فردا برابر وایادولید نیز بازی کند. بهترین روزهای فوتبالی دیپای در لیون بود و امروز دیه‌گو سیمئونه وعده داد که دیپای را به روزهای خوبش در لیون بر می گرداند. برای این انتقال اتلتیکو 4 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرده است.

همچنین در قرارداد اتلتیکو و بارسلونا برای انتقال دیپای، بندی گنجانده شده که باشگاه کاتالان می تواند در تابستان با پرداخت 20 میلیون یورو یانیک کاراسکو را بخرد. بارسلونا به دلیل مشکلات فرپلی مالی نتوانست کاراسکو را در زمستان از اتلتیکو به خدمت بگیرد.

دیپای به صورت رسمی به اتلتیکو مادرید ملحق شد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *