تجاوز دنی آلوز به زن اسپانیانی ؛ واکنش همسر دنی آلوز [+جزئیات]

به نظر می‌رسد جوانا سانز، همسر دنی آلوز قصد دارد از این بازیکن برزیلی طلاق بگیرد. در ادامه به جزئیات خبر درخواست طلاق همسر دنی آلوز خواهیم پرداخت.

به گزارش کاماپرس، دنی آلوز به اتهام تجاوز به یک دختر در کلاب شبانه‌ای در شهر بارسلون مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و در حال حاضر در زندان است. همسر او، جوانا سانز که در ابتدا از او در صفحه اینستاگرامش دفاع می‌کرد، اکنون قصد دارد از دنی آلوز طلاق بگیرد.

تجاوز دنی آلوز به زن اسپانیانی

شایعه جدا شدن جوانا سانز با دنی آلوز

تجاوز دنی آلوز به زن اسپانیانی
تجاوز دنی آلوز به زن اسپانیانی

اولین واکنش همسر دنی آلوز به اتهام بازیکن تیم ملی برزیل، انتشار یک تصویر حمایتی در اینستاگرام بود اما جوانا سانز، روز گذشته موضع خود را تغییر داد و نوشت:

من با هیچ رسانه و روزنامه‌نگاری تماس نگرفته‌ام و چیزهایی که اخیرا گفته‌ام کاملاً نادرست است. زمانی که چیزی برای گفتن داشته باشم، من، جوآنا سانز، آن را در رسانه‌های اجتماعی خود منتشر می‌کنم. فعلا همه چیز حدس و گمان است. من از نگرانی شما قدردانی می‌کنم اما در این لحظه روندی در حال طی شدن است که باید بدون هیجان با آن برخورد کرد.

سانز در چند روز اخیر همه تصاویر مشترکی که با دنی آلوز داشت را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. همین موضوع گمانه‌های احتمال جدایی این دو نفر را قوت بخشیده است. حتی برخی رسانه‌ها از آغاز فعالیت وکلای سانز برای به جریان افتادن پرونده طلاق او از دنی آلوز خبر دادند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *