مسابقات جام جهانی باشگاه ها چگونه برگذار خواهد شد ؟

به تازگی اخباری در مورد مسابقات جام جهانی باشگاه ها چگونه برگذار خواهد شد در رسانه های جهانی پخش شده که سر صدا های زیادی را ایجاد کرده است.

طرح جدید برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها که قرار بود از سال گذشته اجرایی شود و به یک دلیل خاص به تعویق افتاد، نبرد قهرمانان باشگاهی قاره‌های مختلف را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

مسابقات جام جهانی باشگاه ها چگونه برگذار خواهد شد

  • چگونگی برگذاری تورنومنت جام جهانی باشگاه ها

در ادامه می‌توانید چگونگی برگذاری تورنومنت جام جهانی باشگاه ها را ببینید:

مسابقات جام جهانی باشگاه ها چگونه برگذار خواهد شد
چگونگی برگذاری تورنومنت جام جهانی باشگاه ها

در شیوه فعلی برگزاری مسابقات که قهرمانان باشگاهی 6 منطقه و قاره شامل آسیا، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و نماینده کشور میزبان می‌شود، قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی در دورهای نخست حضور ندارند و تنها از مرحله نیمه نهایی وارد مسابقات می‌شود. به این ترتیب پرطرفدارترین تیم‌های تورنمنت تنها 2 بازی انجام خواهند داد.

نیمه نهایی و فینال یا نیمه نهایی و رده‌بندی و عملاً تا قبل از ورود این تیم‌ها به خصوص قهرمان اروپا به مسابقات، کمتر کسی به نتایج سایر بازی‌ها توجه می‌کند. این همان ضعفی است که سبب شده اینفانتینو به دنبال تغییر شیوه برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها باشد و سعی در انجام کاری داشته باشد که این تورنمنت را از روز نخست برای مخاطبان جذاب کند.

چگونگی برگذاری تورنومنت جام جهانی باشگاه ها

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *