امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد

خبری با عنوان امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد منتشر شده است که بازتاب بسیار زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است.

دروازه‌بان معروف ایرانی رسما مدل شد با انتشار عکس جالبی از سوی امیر عابدزاده در فضای مجازی به نظر می‌رسد این ستاره فوتبال هم به چهره‌های مشهور صنعت مدلینگ پیوسته است. در ادامه ب این مطلب می‌پردازیم.

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد

تبدیل شدن دروازه بان ایرانی به مدلینگ

با گذشته ماه ها از خبر جدایی امیر عابدزاده با باشگاه سابق اش، این دروازه بان 30 ساله هنوز مقصد نهایی برای فصل آینده فوتبالی اش را اعلام نکرده است. هر چند در هفته های اخیر شایعات مختلفی در رسانه های داخلی منتشر شد.

اما بعد از چند روز اکثر نزدیکان عابدزاده کوچک انتقال او را به تیم استقلال تهران تکذیب کرده و این پرونده را مختومه دانستند.

امیر عابدزاده از سوی برند بازرو که در زمینه ایده پردازی، طراحی و تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می‌کند، به عنوان مدل با این برند همکاری کرده است. و همچنین او در پیج اینستا خودش تصویری اپلود کرده که نشانگر ورود او به دنیای مدلینگ است.

بیشتر بخوانید:

فوری : یاران امیر عابدزاده صدر جدول را تغییر دادند

تصمیم امیر عابدزاده درمورد نقل و انتقالات

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد
امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد

مدلینگ شدن امیر عابدزاده

امیر عابدزاده در سال 2012 به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در فصل اول حضورش در تیم پرسپولیس یعنی در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه و یحیی گل محمدی فرصت بازی کردن در بازی‌های رسمی را به علت وجود سنگربان کارکشته برزیلی یعنی نیلسون کوریا جونیور پیدا نکرد.

او در فصل دوم هم چند هفته ابتدایی را با تیم بزرگسالان تمرین کرد اما با نظر علی دایی سرمربی وقت تیم و موافقت خودش به تیم امید پرسپولیس ملحق شد. او در بازی با زیر 21 سال با نیروی زمینی یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

عابدزاده سپس به تیم راه‌آهن پیوست و در 9 بازی به عنوان دروازه‌بان ثابت برای این تیم به میدان رفت، اما ترجیح داد که در خارج از کشور به فوتبال خود ادامه دهد.

امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد
مدلینگ شدن امیر عابدزاده

امیر عابدزاده پس از یک فصل حضور در تیم باریرنسه دسته یک پرتغال به تیم ماریتیمو پیوست تا در لیگ برتر پرتغال بازی کند. او پس از علیرضا حقیقی که در سال 2016 برای این باشگاه بازی کرد، دومین دروازه بان ایرانی شد که برای این باشگاه قرارداد امضا کرد.

عابدزاده در 7 ژوئیه 2021 به باشگاه فوتبال پومفرادینا پیوست و او را به اولین ایرانی تبدیل کرد که برای این باشگاه بازی کرد. او در اولین فصل حضور خود در پومفرادینا توانست عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد.

امیر عابدزاده در آبان ماه سال 1396 از سوی کارلوس کی‌روش برای نخستین‌بار به تیم ملی ایران دعوت شد. او اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی ازبکستان در 29 اردیبهشت 1397 تجربه کرد که با نتیجه 1 بر 0 به نفع ایران به پایان رسید.

تبدیل شدن دروازه بان ایرانی به مدلینگ

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی وارد صنعت مدلینگ شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *